10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #9735
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op de nieuwspagina hebben we een nieuw thema geïnstalleerd, het oog wil ook wel eens wat anders….
    Hier kan je laten of je het prachtig vindt, of juist helemaal de grond in boren 🙂

    Ook als er dingetjes nog niet helemaal kloppen, of netjes eruit zien, laat het weten.
    Aan het overzicht van de inschrijvingen moet in ieder geval nog gesleuteld worden en we gaan ook kijken of we het thema in het Nederlands kunnen vertalen.

    #14536
    lu-ke22
    Lid

    Zeker mooi tema zeker die foto die je dan gelijk ziet als je de site opent. 😆

    gr Luke

    #14548
    THo
    Lid

    Mooi thema!! Dat verticaal scrollen vindt ik nog het mooiste 😉 verder ben ik nog geen foutjes tegen gekomen.

    #14550
    janschip
    Deelnemer

    Ziet er netjes uit!!

    #14551
    lu-ke22
    Lid

    Alleen bij overzicht van de inschrijvingen van de meetings kan ik niet het hele rijtje zien van wat voor auto’s de rijders hebben en zender

    #14552
    Mario Koolmees
    Moderator

    @lu-ke22 wrote:

    Alleen bij overzicht van de inschrijvingen van de meetings kan ik niet het hele rijtje zien van wat voor auto’s de rijders hebben en zender

    Klopt, dit moet ik nog aanpassen….even tijd zoeken om in de pagina opbouw te duiken en de sidebar niet weer te geven op deze pagina, dan is het overzicht van de inschrijvingen meteen goed zichtbaar.

    #14560
    mikeon
    Deelnemer

    Ziet er strak uit hoor! 😀

    #14566
    Jizmac
    Deelnemer

    linkje van de buggycup klopt niet meer. Xceed doet er niets meer mee.

    #14568
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jizmac wrote:

    linkje van de buggycup klopt niet meer. Xceed doet er niets meer mee.

    Thx, heb het aangepast.

    #14616
    Mario Koolmees
    Moderator

    @lu-ke22 wrote:

    Alleen bij overzicht van de inschrijvingen van de meetings kan ik niet het hele rijtje zien van wat voor auto’s de rijders hebben en zender

    Deze pagina is nu ook aangepast (was ff zoeken en in de php en css code duiken) en werk nu goed.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Het onderwerp ‘Nieuw thema nieuwspagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven