4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #9570

    Hai,

    Wij zijn Dennis en Kahren
    Ik ben 42 en mijn vrouw is 28.
    We wonen in Bleiswijk, dat is om de hoek ongeveer 🙂

    Ik doe e.e.a aan model bouw en liep 3 maanden geleden bij Rc-pitstop binnen voor een paar busjes verf….
    Vrouw mee en die ziet een FG monster staan….. Ja inderdaad helemaal gek van gelijk… Nu heb ik vroeger wel eens wat gespeeld met electro wagentjes maar meestal overleefden die een zomer niet, maar tig jaar verder is het wel allemaal een stuk beter en toffer geworden.
    Mevrouw wilde een hummer, dus na een tijdje rond snuffelen een nieuwe 4×4 hummer RTR gekocht.

    Ja en dan ga je spelen, eerst moet ik natuurlijk even rijden maar ook zij vindt het toch wel tof en heeft zowaar aardig de hang hoe het gaat, in de recreatie ff wezen crossen op het gras.

    Na thuiskomst gelijk een aantal onderdelen besteld , stofhoezen voor de assen en trek starter enzo..

    Maar we hebben een klein probleem , time sharing…. dus marktplaats een tijdje zitten volgen en verhipt ik zie een hagel nieuwe hummer 2wd staan met tel nummer, gelijk gebeld en ophalen .
    Was een mooie prijsje en ding is echt hagel nieuw geen kras te vinden op de bodemplaat of op de wielen etc.

    Maar we hebben dus 2x een monster truck hier met allebei een hummer kap.
    Daar ben ik nu weer niet zo kapot van dus ik vond via via 1 of andere beetle cap , een polyester met een skull erop.
    Vergt wat werk maar daar komen we wel uit , schuren , plamuren en nieuw laagje lak er over komt het helemaal goed.

    Wilde deze zaterdag graag komen maar kan niet, verjaardag enzo, Maar volgende meeting ben ik er bij

    Pics ! 🙂

    Nieuw uit doos , zo schoon nog 🙂

    Zonder body

    Zeg maar nee dan heb je er 2 !

    Hummer kap met stickers , vrouwlief gedaan 🙂

    Mijn opknap kap , nog even passend maken likkie verf erop eh voila 🙂

    #11403
    mikeon
    Deelnemer

    Hey Dennis en Kahren! Namens de crew van harte welkom!
    Jammer dat jullie zaterdag niet kunnen komen, volgende keer beter!

    #11411

    welkom!

    vette bak hoor!!!

    en die keverkap zal ongetwijfeld super staan als ie opgeknapt is!

    gr Kuno

    #11419
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Dennis en Kahren, welkom op het forum en bij de club…leuk dat je ons hebt kunnen vinden.
    Jammer dat je er zaterdag niet bij kan zijn, maar er volgen nog voldoende kansen in 2011!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het onderwerp ‘Nieuwe rijder (s)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven