6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #10008
    Mario Koolmees
    Moderator

    Om het binnen komen op onze website toch wat attractiever te maken heb ik een nieuwe pagina aangemaakt.
    De pagina is makkelijk te onderhouden en de links laat ik zoveel mogelijk direct doorklikken naar belangrijke informatie op het forum.

    Laat even weten wat jullie ervan vinden (en ook of er teksten aangepast moeten worden, naar jullie mening)!

    #18688
    janschip
    Deelnemer

    Dat is stukken beter, lekker duidelijk en precies wat je zoekt als je op een site komt.
    TOP!!!!

    #18690
    DZH42
    Deelnemer

    Ja het ziet er heel goed uit!!

    #18691
    Marceltrucker
    Deelnemer

    strak gewerkt

    #18702
    pinty
    Deelnemer

    ik had het nog niet gezien (tabblad gaat automatisch naar het forum), maar het ziet er goed uit.
    Misschien de hoofdstukken iets dichter op elkaar, zodat je sneller een overzicht krijgt ipv 2 pagina’s naar beneden scrollen.

    #18703
    Mario Koolmees
    Moderator

    @pinty wrote:

    ik had het nog niet gezien (tabblad gaat automatisch naar het forum), maar het ziet er goed uit.
    Misschien de hoofdstukken iets dichter op elkaar, zodat je sneller een overzicht krijgt ipv 2 pagina’s naar beneden scrollen.

    Dat kan niet, het is een CMS met een standaard thema…dat soort zaken aanpassen zal niet zomaar lukken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het onderwerp ‘Nieuwe startpagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven