2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #9983
    DZH42
    Deelnemer

    Zoals jullie al hebben gezien , is de organisatie van de Nitro Wintercup van start gegaan. Wat gaan we nu precies doen?
    Er wordt een serie van 5 wedstrijden gereden waaraan zowel buggy’s als truggy’s kunnen deelnemen. We gaan twee keer naar MVW Purmerend , twee keer naar Helmond en een keer naar Appingedam. Helmond en Appingedam gaan beide proberen om nog een manege te huren zodat we wellicht twee keer binnen kunnen rijden. We mogen allemaal een wedstrijd schrappen , uiteindelijk tellen er dus vier voor het klassement.

    De regels van de Buggycup worden gehanteerd , echter bandenkeuze is VRIJ. Daar we te maken hebben met de wintertijd en het daarom vroeg donker wordt, stellen we een maximum aan 50 rijders .

    Inschrijving zal verlopen via Myrcm, maar daarover later meer.
    Startgeld bedraagt € 10,00.

    Wedstrijdschema 2014-2015

    race 1: Mach- one Helmond 16 nov 2014
    race 2: MVW Purmerend 14 dec 2014
    race 3: Rc de Fivelcrossers Appingedam 18 jan 2015
    race 4: Mach-one Helmond 15 febr 2015
    race 5: MVW Purmerend 15 mrt 2015

    Wij van de organisatie hopen op een enthousiaste groep rijders die mede met ons deze format tot een succes willen maken.

    #18395
    John
    Deelnemer

    Goedemorgen
    Ik heb vorige week een nitro truggy gekocht en vindt het leuk om de wintercup mee te rijden. Ik denk alleen niet dat ik alle wedstrijden mee kan doen en bovendien zou ik graag nog een antal keer rijden voor de wintercup. Dus mischien zijn er nog een aantal mensen die dat willen en hoor dat dan graag. Groetjes john

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het onderwerp ‘Nitro Wintercup 2014-2015’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven