2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #9813

    Hey allemaal,

    ik zal mezelf ook maar even voorstellen hier. mijn naam is Frans (FrAnzyyy).
    Ben 28 jaar oud, woon samen met mijn lieftallige verloofde en zijn in verwachting van
    een dochter. Spannend dus aangezien het ons 1e kindje is.

    Vroeger in de jongere jaren van Frans was ik al gek op rc spul. Boten, wagens, vliegtuigen..ik had het allemaal.
    Van mijn 12e tot 26e niks meer mee gedaan enkel nog met de voerboot voor het karpervissen. 2 jaar geleden weer een
    rc auto gekocht. Deze keer nitro. Ging ontzettend snel naar de maan maar bleef toch erg geïnteresseerd en heb toen
    de Hong Nor X1 CRT 5.2 cc gekocht. Wow wat een bak! Vorig jaar draaide het blokje in elkaar en toen heb ik besloten
    een conversion te doen naar brushless. Sinds oktober 2011 rijdt ik dus elektro en het bevalt me prima.

    Nu toch maar kijken om een Bigscale erbij te kopen. ik hou jullie op de hoogte.

    #16064

    BIGSCALE heb ik ook gedaan. van nitro naar bigscale naar brushless wederom naar nitro.

    Gr. Merijn

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het onderwerp ‘Nou…ook maar even voorstellen dan’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven