15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #9681
    Mario Koolmees
    Moderator

    Onderstaand de data waarop wij een meeting gepland hebben, we proberen zoveel mogelijk de 2e zondag van de maand aan te houden. Enkele keren zullen we daarop (bewust) afwijken, meer informatie over de volgende meeting zullen wij iedere keer na afloop van een meeting publiceren.

    – 10 juli
    – 14 augustus
    – 4 september (demo meeting)
    – 9 oktober

    Na oktober hebben wij nog geen planning gemaakt aangezien wij verwachten dan de winterstop in te gaan. Over eventuele winter meetings gaat het RCCZ bestuur nog in beraad.

    #13774
    Jizmac
    Deelnemer

    Vertel me meer over de demo meeting. Lijkt me een goed idee.

    #13776
    Mario Koolmees
    Moderator

    Morgenavond hebben we een gesprek over de details van deze demo, zodra alles duidelijk is kunnen en zullen we meer informatie verstrekken.

    #13790
    Mario Koolmees
    Moderator

    De demo zal tijdens het onderstaande evenement plaats vinden, we hebben vanavond een mooi grasveldje uitgezocht waar we een baantje aan zullen leggen, er komen marktkraampjes om te kunnen sleutelen en afzetting tussen publiek en baan (dranghekken). Zodra we voor dit evenement de inschrijving openen zullen we dat laten weten via site, forum en/of email.

    #13831

    ha leuk!
    das pal naast mijn werk 😀

    ik kom zeker even kijken!
    echter, is mijn marder ook welkom die dag?
    of is het alleen Nitro?

    #13832
    Mario Koolmees
    Moderator

    RCCZ is doorgegaan als club voor nitro -en electro…dus rijden met bigscale is niet mogelijk. Auto’s laten zien kan altijd, daar zijn ook mogelijkheden voor.

    #13833
    lu-ke22
    Lid

    leuk ik denk dat ik me er wel voor aan meld het is namelijk redelijk dicht bij mijn huis

    gr luke

    #13850

    erg jammer, dat er op die dag dan ook niet gereden kan worden met Big Scale,
    want weet dat er in Waddinxveen aardig wat Benzinerijders zijn…

    #14156
    Anoniem
    Inactief

    gaat 14 aug nog gewoon door als het weer mee zit?

    #14157
    Mario Koolmees
    Moderator

    14 augustus is er geen meeting, het was de bedoeling om op 14 augustus bij Raco te gaan rijden maar op die dag is er een wedstrijd bij hun. Daarom is deze meeting verschoven naar 21 augustus!

    Kortom Onno, nog een weekje langer afwachten!
    Daarnaast voor de 21 augustus graag even inschrijven via de volgende link:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/

    Hopelijk tot de 21e!

    #15102
    sjirk
    Lid

    komt er dit jaar nog een meeting? of pas weer na het wintersezoen?

    #15103
    Mario Koolmees
    Moderator

    We hebben nog niet besloten of we nog een meeting doen…vandaag is het mooi weer (en de afgelopen 2 weekeinden), maar morgen kan het de hele dag regenen.

    Binnenkort gaan Wim, Richard en ondergetekende even babbelen over 2011 en 2012. Dan zullen we ook kijken of we nog een buiten meeting doen.

    #15125
    THo
    Lid

    En wat is “binnenkort”?

    #15127
    mikeon
    Deelnemer

    Volgende week ergens, maar jullie horen het vanzelf wel van de heren 😉

    #15129
    sjirk
    Lid

    oke ik ben benieuwd 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Het onderwerp ‘Planning meetings 2011’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven