15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #15135

    Als het zonnetje zoals de vorige keer gewoon keihard schijnt, en de locatie lekker open is, kan er toch nog wel een meeting buiten komen? Was nog prima te doen! Iedereen liep gewoon in een vest rond.

    #15137
    sjirk
    Lid

    @rcfanaat wrote:

    Als het zonnetje zoals de vorige keer gewoon keihard schijnt, en de locatie lekker open is, kan er toch nog wel een meeting buiten komen? Was nog prima te doen! Iedereen liep gewoon in een vest rond.

    laten we dat hopen!
    wordt dan mijn eerste ”echte” meeting 😆

    #15148
    lu-ke22
    Lid

    Een beetje VIES weer houd ons niet tegen toch Sjirk 😆

    #15150
    sjirk
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    Een beetje VIES weer houd ons niet tegen toch Sjirk 😆

    nee, dat niet
    ik baalde thuis wel want ik dacht dat er water in mijn regelaar was gekomen (200 euro voor een nieuwe 🙁 ) bleek er een beetje water in het schakelaartje te zitten!
    dus de volgende keer een beetje dicht plakken of lijmen en weer door de modder/plassen :mrgreen:

    #15154
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als je dit soort dingen wilt voorkomen, voor de gemiddelde electro rijder is Plastidip het magische woord. Je kunt al je electronica erin dippen, of mee bespuiten (ligt eraan wat je koopt) en het wordt waterdicht. Google het maar eens, dan krijg je er veel informatie over.

    #15160
    THo
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Als je dit soort dingen wilt voorkomen, voor de gemiddelde electro rijder is Plastidip het magische woord. Je kunt al je electronica erin dippen, of mee bespuiten (ligt eraan wat je koopt) en het wordt waterdicht. Google het maar eens, dan krijg je er veel informatie over.

    Plastidip, HET magische woord!! Hahaha
    Een laagje vaseline doed ook wonderen, want je wilt dat spul echt niet tussen de as die je servo in gaat hebben.
    Maar we hebben het hier al vaker over gehad in eerdere topics.

    #15162
    sjirk
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Als je dit soort dingen wilt voorkomen, voor de gemiddelde electro rijder is Plastidip het magische woord. Je kunt al je electronica erin dippen, of mee bespuiten (ligt eraan wat je koopt) en het wordt waterdicht. Google het maar eens, dan krijg je er veel informatie over.

    ik heb het even gegoogeld maar kan je het er nog wel vanaf krijgen? want mijn regelaar is niet helemaal dicht dus als ik hem erind doop loppt alles over de electronica heen. 😕

    #15163
    Mario Koolmees
    Moderator

    Plastidip geeft een soort plastic laag, maar het is geen verf naderhand kun je het heel makkelijk weer verwijderen.
    NB: Ik heb deze ervaring met de versie waar je het er gewoon op smeert, ik weet dus niet hoe het werkt met de spuitbus versie maar neem aan dat dat ongeveer net zo makkelijk te verwijderen is.

    #15165
    sjirk
    Lid

    oke ik zal er naar kijken
    p.s. ik kan er toch ook gewoon een (boterham)zakje omheen doen of wordt het dan te heet?

    #15166
    janschip
    Deelnemer

    @sjirk wrote:

    oke ik zal er naar kijken
    p.s. ik kan er toch ook gewoon een (boterham)zakje omheen doen of wordt het dan te heet?

    Kan of een (water)ballon dat doe ik meestal.

    #15168
    sjirk
    Lid

    oke, maar mijn regelaar wordt wel warm is dat niet erg als er ook nog een ballon/zak omheen zit?

    #15169
    janschip
    Deelnemer
    #15171
    sjirk
    Lid

    oke, mijn regelaar wordt geen 66C op zijn heetst, hooguit 40C maar mijn regelaar wordt met nimh warmer dan met lipo dus zal ik hij later niet warmer dan handwarm worden denk ik.

    #15191
    sjirk
    Lid

    is er eigenlijk al weer wat besloten of er nog een meeting komt?

    #15194
    janschip
    Deelnemer

    Een buiten-meeting zit er niet in gezien de staat van het veldje en de “betrouwbaarheid” van het weer.

    Wel gaan we wanneer er genoeg animo is binnen-meeting(s) organiseren, ik maak een topic hiervoor aan.

    Gr.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Het onderwerp ‘Planning meetings 2011’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven