3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #9946
    Mario Koolmees
    Moderator

    RC Nitro team in Schiedam houden regelmatig meetings op het terrein van de hondenschool. Nu wordt er ter plaatse een andere bestemming aan het terrein gegeven en de hondenschool is/gaat verhuizen. Hierdoor is er helaas ook geen ruimte meer voor RC Nitro team. Toch is men hard bezig met de gemeente ter plaatse, waar zij overigens goede contacten mee onderhouden.

    Er is mij gevraagd om een poll neer te zetten en zo te kijken of er naast de gebruikelijke groep rijders van deze club misschien ook rijders vanuit RCCZ interesse hebben in de ontwikkelingen. Op deze manier kunnen zij bij de gemeente wat duidelijker krijgen hoe groot de interesse is in een baan in de randstad. Natuurlijk zijn wij zelf ook benieuwd naar de resultaten van deze poll…

    #18073
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Wil graag even het één en ander toelichten..

    We zijn bezig om een locatie te vinden samen met de gemeente Schiedam om een vaste baan op te bouwen. Dit moet een baan worden waar zowel met electro, nitro als met bigscale gereden kan worden. De club zelf zal zgn. open clubwedstrijden organiseren (in diverse klasse’s) waar je aan mee kan doen. Daarnaast kunnen er dingen georganiseerd gaan worden op dagen dat de club zelf niets heeft. In de praktijk kan het zo zijn dat RCCZ contact met ons opneemt of zei een meeting kunnen doen op onze baan. Andere clubs hebben ook die mogelijkheid. Een rijder van RCCZ zal voor die meeting entree moeten betalen, tenzij hij lid is van onze vereniging.

    Als je dus lid wordt kun je meedoen met onze open club wedstrijden, meedoen met ‘meetings’ georganiseerd door je eigen (bv) RCCZ, krijg je korting bij een paar RC leveranciers. Tevens zorg je ervoor door lid te worden van onze vereniging dat wij de locatie kunnen exploteren.

    Zelf zie ik het als een win/win situatie !

    Vragen ? stel ze gerust !

    #18074
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik hoop dat het lukt…het blijft te gek voor woorden dat er in de randstad geen plekje is voor onze hobby.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘RC Nitro team…een nieuwe start?’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven