15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #9586

    CREW EDIT: Onze vrienden van RC Nitroteam te schiedam organiseren een borrel/fun meeting. Misschien een mooie gelegenheid om eens kennis te maken met de mensen van RC Nitroteam. Hier hun bericht:

    Op zondag 19 december hebben we een oud jaar borrel in Schiedam op ons stekkie aan de Olympiaweg 45. De bedoeling is dat we een gezellige middag ervan maken, leuke verhalen ophalen van het afgelopen seizoen onder het genot van een hapje en een drankje. Mocht het weer meezitten is er gelegenheid om nog één keer dit jaar je auto uit te laten op het terein. We gaan geen uitgebreide banen neerleggen maar eventueel een paar banden en pionnen met wat lint geeft ook voldoende plezier.

    Graag weten we wie er zoal langskomen op deze speciale dag, daarom vragen we je om je aan te melden via het forum.

    Niet alleen de rijders die regelmatig bij ons komen rijden zijn welkom, ook mensen die het leuk vinden om eens een bezoek te brengen aan onze locatie. Ook nu weer geldt: hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    We staan ook open voor nieuwe ideen voor 2011, dus weet je iets leuks, gooi het in de groep en wie weet kunnen we er wat mee. Ook zullen we peilen wat de mening van jullie is voor een weekeind meeting ergens in de ZOMER van 2011. Dus redenen genoeg om langs te komen !

    Gr Sander Akkerman
    RC Nitroteam

    #11824

    Leuk dat je dit ook op het Forum van rccz zet.
    Ik hoop dat er animo is vanuit de leden van rccz.
    Ik ben in elk geval aanwezig en hoop dat ik wat meer mensen mee kan nemen maar dat zie je wel op de inschrijflijst.
    Groeten Ronald

    #11825
    pinty
    Deelnemer

    ik twijfel nog. Ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld op de site……….

    #11826

    @pinty wrote:

    ik twijfel nog. Ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld op de site……….

    😯 ik twijfel nog hoe bedoel je kan je vertellen dat het super gezellig is bij Nitroteam als je er al is bent geweest dan weet je wat ik bedoel 😀

    #11827
    pinty
    Deelnemer

    Dat is het hem dus: Ik ben daar nog nooit geweest. En om dan gelijk naar de oudejaars-borrel te gaan, vind ik daarom niet zo geweldig.
    Dat vind ik dan meer voor de mensen, die er het afgelopen jaar al hebben gereden.

    Volgend jaar komen er nog dagen genoeg!

    #11831
    mikeon
    Deelnemer

    Leuk jongens! Ik heb er even een sticky van gemaakt

    #11832

    @pinty wrote:

    Dat is het hem dus: Ik ben daar nog nooit geweest. En om dan gelijk naar de oudejaars-borrel te gaan, vind ik daarom niet zo geweldig.
    Dat vind ik dan meer voor de mensen, die er het afgelopen jaar al hebben gereden.

    Volgend jaar komen er nog dagen genoeg!

    Je heb afgelopen meeting al kennis kunnen maken met een aantal rijders en ik ben er zelf ook pas 3 keer geweest 😀

    #11834

    Onzin,iedereen is welkom bij ons,ook jij Pinty.
    We hebben een grote baan en hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Het zal best wel weer gezellig worden,en natuurlijk effe rijden.

    groet stef.

    #11835
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Dat oud jaar borrel klinkt ook een beetje serieus misschien, beter december biertje zuipen ofzo 😀

    #11837

    Hey rc vrienden

    Iedereen die iets met rc te doen heeft is welkom bij ons,
    ben je nog nooit naar ons toegeweest dan is dit toch wel de gelegenheid 😉

    Ik persoonelijk vind dat iedereen welkom is en ik denk dat de leden van ons er ook zo over denken 🙂
    en hobby moet je met zijn allen doen dat is juist leuk dus
    moet je en borrel ook met iedereen kunnen doen.

    Al kom je maar ff kijken voor het nieuwe seisoen in 2011 dan weet je alvast in hoe het bij ons is
    tot 19 december iedereen is welkom van klein tot groot 😆

    Gr Sander Akkerman
    RC Nitroteam

    #11829
    chevy57
    Lid

    hier sluit ik mij helemaal bij aan :mrgreen:

    lekker even slap lullen met een hapje en een drankje met of zonder alcohol

    gr joop

    #11830

    wellicht dat ik even een kijkje kom nemen,
    het is niet ver weg, dus wat dat betreft!
    ben ook wel benieuwd geworden nar de baan eigenlijk!

    #11363
    mikeon
    Deelnemer

    @Mario, ga jij? (ivm vervoer 😀 )

    #11364
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Mike; durf ik nog even niks over te zeggen…december is altijd zo’n drukke maand. Ook qua werk is het voor mij erg druk, dus ik kijk tegen die tijd wel. Lijkt me wel leuk om langs te gaan, maar dat beslis ik kort van tevoren.

    #11838
    pinty
    Deelnemer

    Ik ga niet. Ik heb het gewoon te druk met inkopen doen etc.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Het onderwerp ‘RC Nitroteam organiseerd: Oudejaarsborrel op 19 december’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven