10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #16752
    Mario Koolmees
    Moderator

    @meneermini wrote:

    Ik heb zelf een elektrische en veel verlengsnoer, echter geen stroomvoorziening.
    Ben daarnaast nog bezig met een handmotormaaier hier uit Moerkapelle maar dat weet ik mogelijk pas eind komende week.

    Zullen we het dan op de electrische maaier houden?
    Robert heeft aggregaten tot zijn beschikking dus als de electrische niet meer dan 2000 watt is moet het wel lukken. Wellicht kunnen we op de zaterdag voor de wedstrijd het gras alvast maaien. Het gras is niet heel erg lang dus volgens mij moet dat wel lukken.

    Mocht die motormaaier lukken kunnen we altijd nog switchen…

    #16757
    meneermini
    Deelnemer

    Hallo,

    Heb net bericht gekregen dat er hier in Moerkapelle een zitmaaier is die we mogen gebruiken. Zelfs met iemand erbij die er al vaker mee gewerkt heeft. Ik heb een aanhanger met oprijplaten dus dat maaien komt helemaal goed.
    Ik zat nml de foto te bekijken en als je met een handmaaier van 32cm breed het halve veld wil maaien dan ben je wel even zoet dus ik houd het gewoon op die zitmaaier (moet wel geharkt worden want hij heeft geen opvangbak). Vervoer heb ik ook dus dat maaien leverd geen probleem meer op.
    Ik zou wel graag willen weten wanneer er opgebouwd gaat worden. Doen we dat op zondagochtend of gaan we dat ook gewoon op zaterdag doen, want volgens mij was die aanhanger ook wel handig om alle spullen uit Benthuizen te halen.
    Ik zou dus zeggen zaterdagochtend gras maaien en s’middags spulllen halen en bouwen. Zondag lekker uitslapen, laatste dingen opbouwen (voor zover nodig) en dan genieten van het rijden en op maandag na afloop alles weer afbreken en spullen terug naar Benthuizen.
    Wat is er verder nog nodig??
    groet
    Marcel (vader van)

    #16758
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zaterdag kunnen we alvast maaien, maar eerder dan zondag mogen we niet opbouwen. In de vergunning staat dat we vanaf 9.00 uur mogen beginnen met opbouwen. We doen dat precies zoals in de vergunning staat aangezien we geen gedoe met de gemeente willen.

    #16764
    Mario Koolmees
    Moderator

    Lees onderstaande even goed door, wil je helpen met opbouwen en/of afbreken, of ben je op de wedstrijddag aanwezig om de club te ondersteunen met deze wedstrijd, laat het nog even weten dan kunnen we je aan de lijst toevoegen. Vele handen maken licht werk dus alle hulp wordt op prijs gesteld.

    Even een update over de status van de organisatie:

    Zaterdag
    – Marcel zal met de grasmaaier het terrein kort maaien.

    Zondag
    – In de ochtend beginnen we vroeg met spullen naar het DSO terrein brengen.
    – Vanaf 9.00 uur mogen we beginnen met de opbouw
    – Om 12.00 uur hopen we klaar te zijn
    – Vanaf 13.00 uur begint de meeting van RCCZ en de training voor de truggycup

    Maandag
    – Op maandagochtend opent de inschrijving om 8.00 uur.
    – Tot 9.00 uur kan er ingeschreven worden.
    – Om 9.00 uur rijdersbriefing
    – Om 9.30 beginnen de kwalificaties.
    – Tussen 12.00 en 13.00 pauze
    – Om 13.00 beginnen de finales.
    – Om 17.00 prijsuitreiking
    – Na de prijsuitreiking gaan we afbreken

    Wie helpen er met aanleggen en afbreken van de baan:
    – Mario Koolmees (beide dagen)
    – Tony Lucas (beide dagen)
    – Robert Keus (beide dagen)
    – Richard Kreijkes (alleen zondag)
    – Mike Franke (beide dagen)
    – Marcel van Krevelen
    – Marijn van Krevelen

    Wie helpen er bij de verkoop van drankjes e.d.
    – Nancy (vrouw van Mario, en kinderen)

    Wat is er al geregeld
    – Dranghekken (gemeente Zoetermeer)
    – Grasmaaier (regelt Marcel)
    – Dixie (wordt geplaatst door aannemersbedrijf T. de Boer)
    – Schansen zijn gezaagd moeten nog in elkaar gezet worden (Meubelfabriek Zaal)
    – Extra buizen (250 meter, liggen in de opslag)
    – Afzetlint (neemt Robert mee)
    – Aggregaten (neemt Robert mee)
    – Geluidsinstallatie (regelt Tony)
    – Verkoop eten -en drinken (regelt Mario)

    #16798
    lu-ke22
    Lid

    Hebben jullie nog mensen nogdig om maandag te helpen want ik wil wel komen helpen.

    Luke

    #16799
    Mario Koolmees
    Moderator

    We kunnen bij het afbreken wel hulp gebruiken, maar als je overdag erbij wilt zijn is dat zeker geen probleem. Op de wedstrijddag zelf worden de meeste dingen door de rijders zelf gedaan, maar het is wel leuk om te kijken en overdag denk ik dat er ook wel wat klusjes zijn (zal vooral kijken zijn hoor!).

    #16801
    lu-ke22
    Lid

    oke dan weet ik genoeg ga er nog even over na denken 😉
    Mare zondag zie ik jullie dus dan kijken we wel even.

    Luke

    #16808
    lu-ke22
    Lid

    Zou ik morgen wat eerder kunnen komen omdat mijn ouders ergens naar toe moeten om 1 uur kan ik dan rond 11 uur komen ???

    #16809
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ja hoor, mag je helpen met opbouwen 😉 Wij zijn vanaf 9.00 aanwezig.

    #16811
    lu-ke22
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Ja hoor, mag je helpen met opbouwen 😉 Wij zijn vanaf 9.00 aanwezig.

    Oke geen probleem gezellig ;

    Mario Neem je morgen je zender wel mee 😳

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Het onderwerp ‘RCCZ organiseert de 3e wedstrijd van de truggycup!’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven