15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #14500
    mikeon
    Deelnemer

    Nee dan hij is uiteraard helemaal goed. Zal ik anders even bellen komende dagen? Heb het nummer van jullie nog wel in me inbox geloof ik.

    #14521
    tony
    Lid

    Marijn,

    Heb je de truggy nog gekocht van mike?
    Zou zonde zijn als je die laat schieten 😉

    #14522
    mikeon
    Deelnemer

    nee hij is te duur zegt ie…

    #14523
    tony
    Lid

    @mikeon wrote:

    nee hij is te duur zegt ie…

    Dat meen je niet….pff ik had t wel geweten als ik hem was.

    #14524
    pinty
    Deelnemer

    Anders ik wel…hij heeft toch al een .28 motortje?? Dan is het alleen nog de servo’s en ontvanger overzetten.

    #14527
    meneermini
    Deelnemer

    ik weet dat die truggy prima is maar ik heb geen zin om met me auders ruzie te krijgen om dat ik een truggy koop en ik vint hem ook niet te duur maar heb geen zin in ruzzie

    #14530
    mikeon
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    Anders ik wel…hij heeft toch al een .28 motortje?? Dan is het alleen nog de servo’s en ontvanger overzetten.

    Nee, motortje heeft Tony. Hij is €100 als roller, met een setje banden.

    #14532
    meneermini
    Deelnemer
    #14533
    tony
    Lid

    Maar je wilde wel een buggy kopen voor 90 euro toch? Maar ruzie met je ouders hoeft toch niet? Je neemt die truggy over en daarna kan je toch in alle rust je ouders terug betalen.

    Maar ik ga je niet dwingen ofzo, t is je eigen keuze. Maar zo goedkoop vind je niet snel nog een truggy…

    #14535
    meneermini
    Deelnemer

    @tony wrote:

    Maar je wilde wel een buggy kopen voor 90 euro toch? Maar ruzie met je ouders hoeft toch niet? Je neemt die truggy over en daarna kan je toch in alle rust je ouders terug betalen.

    Maar ik ga je niet dwingen ofzo, t is je eigen keuze. Maar zo goedkoop vind je niet snel nog een truggy…

    nee 70 euro maar dat maakt niet uit me ouders denken dat ik het dan niet trug betaal en het maar blijf uitstellen en uitstellen en dat doe ik heelemaal niet dus het is gwoon niet eerlijk

    #14539
    tony
    Lid

    @meneermini wrote:

    @tony wrote:

    Maar je wilde wel een buggy kopen voor 90 euro toch? Maar ruzie met je ouders hoeft toch niet? Je neemt die truggy over en daarna kan je toch in alle rust je ouders terug betalen.

    Maar ik ga je niet dwingen ofzo, t is je eigen keuze. Maar zo goedkoop vind je niet snel nog een truggy…

    nee 70 euro maar dat maakt niet uit me ouders denken dat ik het dan niet trug betaal en het maar blijf uitstellen en uitstellen en dat doe ik heelemaal niet dus het is gwoon niet eerlijk

    daar kan je toch een afspraak met ze over maken 🙂 je ouders lijken me niet zo moeilijk?

    #14540
    Mario Koolmees
    Moderator

    Jongens, niet zo door blijven zagen…deze hobby is duur en voor sommigen zelfs onbetaalbaar zonder hulp van hun ouders. Hij heeft al veel geld aan zijn buggy uitgegeven en ook al een nieuwe motor gekocht, dus ik kan me wel voorstellen dat zijn ouders ergens een grens stellen. En dan kan € 20 of € 30 een groot verschil zijn.

    #14541
    meneermini
    Deelnemer

    tony ga jij dan met ze praten

    snellehenk het is maar 7 euro !

    #14542
    mikeon
    Deelnemer

    wauw.. ik snap er helemaal niks mee van. Maar ik heb weer een geintreseerde voor de truggy.

    #14543
    meneermini
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    tony ga jij dan met ze praten

    snellehenk het is maar 7 euro !

    sorry mijn fout het scheelt 30

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • Het onderwerp ‘ruilen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven