5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #14544
    janschip
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Jongens, niet zo door blijven zagen…deze hobby is duur en voor sommigen zelfs onbetaalbaar zonder hulp van hun ouders. Hij heeft al veel geld aan zijn buggy uitgegeven en ook al een nieuwe motor gekocht, dus ik kan me wel voorstellen dat zijn ouders ergens een grens stellen. En dan kan € 20 of € 30 een groot verschil zijn.

    +1

    Wees blij dat je ouders grenzen stellen daar leer je veel van. Ik weet dat voelt nu niet zo. Verder is dit geen onderwerp om op het forum te bespreken, maar altijd rechtstreeks met je ouders.

    Anders slotje erop.

    #14545
    tony
    Lid

    @janschip wrote:

    @snellehenk wrote:

    Jongens, niet zo door blijven zagen…deze hobby is duur en voor sommigen zelfs onbetaalbaar zonder hulp van hun ouders. Hij heeft al veel geld aan zijn buggy uitgegeven en ook al een nieuwe motor gekocht, dus ik kan me wel voorstellen dat zijn ouders ergens een grens stellen. En dan kan € 20 of € 30 een groot verschil zijn.

    +1

    Wees blij dat je ouders grenzen stellen daar leer je veel van. Ik weet dat voelt nu niet zo. Verder is dit geen onderwerp om op het forum te bespreken, maar altijd rechtstreeks met je ouders.

    Anders slotje erop.

    Jep wilde er ook niet veder op in gaan, als t niet kan kan t niet jammer maar helaas.

    #14562
    mikeon
    Deelnemer

    Hij is trouwens verkocht 😉

    #14563
    lu-ke22
    Lid

    gefeliciteerd!!

    gr luke

    #14565
    janschip
    Deelnemer

    @mikeon wrote:

    Hij is trouwens verkocht 😉

    Mooi man!!

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Het onderwerp ‘ruilen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven