12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #9936
    Mario Koolmees
    Moderator

    Noteer deze datum alvast in je agenda, op zondag 8 september 2013 zijn we wederom uitgenodigd om een demo te geven bij Seat van der Linden in Waddinxveen tijdens Tuning Sunday. Aangezien dit reeds de 3e keer is dat we deze demo geven kennen we allemaal het concept…een mooi strak gemaaid veld, mooie auto’s, goede sfeer en heel veel toeschouwers.

    Zodra we de inschrijvingen openen zullen we dat hier vermelden op het forum.
    LET OP! Inschrijven is verplicht aangezien we vooraf door moeten geven hoeveel rijders er komen.

    [/URL]

    [/URL]

    #18003
    DZH42
    Deelnemer

    Inschrijven kan nog steeds voor de Tuning Sunday op 8 september, hoe meer mensen, hoe gezelliger!

    #18004
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik kan er niet bij zijn, ik ben dan in de UK met robots aan het knokken voor het EK.

    Indien interesse kan ik wel mijn HPI Sprint uitlenen, hij staat op driftbanden.

    #18005
    janschip
    Deelnemer

    @leo-rcc wrote:

    Ik kan er niet bij zijn, ik ben dan in de UK met robots aan het knokken voor het EK.

    Indien interesse kan ik wel mijn HPI Sprint uitlenen, hij staat op driftbanden.

    Whouwwwww………….

    #18010
    DZH42
    Deelnemer

    @janschip wrote:

    @leo-rcc wrote:

    Ik kan er niet bij zijn, ik ben dan in de UK met robots aan het knokken voor het EK.

    Indien interesse kan ik wel mijn HPI Sprint uitlenen, hij staat op driftbanden.

    Whouwwwww………….

    Jammer dat je er niet bij kunt zijn leo op de meeting, je hebt juist zo hele mooie verzameling van rc wagens!
    De HPI sprint ziet er ook heel mooi uit maar te kostbaar om uit te lenen 😉

    #18011
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Jammer dat je er niet bij kunt zijn Leo, maar succes met je robotstrijd.
    Ziet er te kostbaar uit om even te lenen, maar als je leuke actiefilmpjes en/of foto’s hebt dan mag je ze mailen naar Marijn of mij.
    Marijn is nml bezig een collage te maken die we bij de demo kunnen afdraaien op z’n laptop.

    #18012
    leo-rcc
    Deelnemer

    Zo duur is hij niet hoor, in feite is het een van de goedkoopste die ik heb buiten het Hobbyking spul.

    #18018
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,
    Als je het nog niet gedaan hebt dan wordt het nu wel tijd om je in te schrijven voor de Demo in Waddinxveen, er kunnen er best nog wel een paar bij ❗ ❗
    groet

    #18032

    Zojuist nog ingeschreven.

    Ik rijd zelf niet, maar mijn 2 kids wel.
    Ik neem aan dat het een leuke wedstrijd wordt, en niet een alles-op-alles competitie?
    Ze rijden best aardig, als zeg ik het zelf.
    Wanneer hoor ik of ze eventueel mee kunnen rijden?

    #18033
    DZH42
    Deelnemer

    @dutchlincoln wrote:

    Zojuist nog ingeschreven.

    Ik rijd zelf niet, maar mijn 2 kids wel.
    Ik neem aan dat het een leuke wedstrijd wordt, en niet een alles-op-alles competitie?
    Ze rijden best aardig, als zeg ik het zelf.
    Wanneer hoor ik of ze eventueel mee kunnen rijden?

    Hallo Dutchlincoln,

    Het is geen competitie met wie het hardst kan rijden maar gewoon een leuke meeting, we laten het publiek kennis maken met radiografische wagens. We helpen waar nodig is met sleutelen/problemen oplossen en fun staat bij ons hoog in het vaandel 🙂
    Jullie zijn morgen welkom in Waddinxveen!

    Groetjes,
    Robert

    #18034
    lu-ke22
    Lid

    heren ik kom helpen opbouwen

    #18035
    DZH42
    Deelnemer

    @lu-ke22 wrote:

    heren ik kom helpen opbouwen

    Helemaal geweldig van je Luke we zijn er rond 10.15 uur, de regen word vanzelf minder 😀

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Het onderwerp ‘Seat Demo meeting 8 september 2013 (Tuning Sunday)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven