- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geรผpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door
DZH42.
-
AuteurBerichten
-
27 juni 2013 om 14:19 #9936
Mario Koolmees
ModeratorNoteer deze datum alvast in je agenda, op zondag 8 september 2013 zijn we wederom uitgenodigd om een demo te geven bij Seat van der Linden in Waddinxveen tijdens Tuning Sunday. Aangezien dit reeds de 3e keer is dat we deze demo geven kennen we allemaal het concept…een mooi strak gemaaid veld, mooie auto’s, goede sfeer en heel veel toeschouwers.
Zodra we de inschrijvingen openen zullen we dat hier vermelden op het forum.
LET OP! Inschrijven is verplicht aangezien we vooraf door moeten geven hoeveel rijders er komen.
[/URL]
[/URL]8 augustus 2013 om 20:46 #18003DZH42
DeelnemerInschrijven kan nog steeds voor de Tuning Sunday op 8 september, hoe meer mensen, hoe gezelliger!
12 augustus 2013 om 16:46 #18004leo-rcc
DeelnemerIk kan er niet bij zijn, ik ben dan in de UK met robots aan het knokken voor het EK.
Indien interesse kan ik wel mijn HPI Sprint uitlenen, hij staat op driftbanden.
12 augustus 2013 om 17:06 #18005janschip
Deelnemer@leo-rcc wrote:
Ik kan er niet bij zijn, ik ben dan in de UK met robots aan het knokken voor het EK.

Whouwwwww………….
14 augustus 2013 om 20:29 #18010DZH42
Deelnemer@janschip wrote:
@leo-rcc wrote:
Ik kan er niet bij zijn, ik ben dan in de UK met robots aan het knokken voor het EK.

Whouwwwww………….
Jammer dat je er niet bij kunt zijn leo op de meeting, je hebt juist zo hele mooie verzameling van rc wagens!
De HPI sprint ziet er ook heel mooi uit maar te kostbaar om uit te lenen ๐16 augustus 2013 om 10:43 #18011Marceltrucker
DeelnemerJammer dat je er niet bij kunt zijn Leo, maar succes met je robotstrijd.
Ziet er te kostbaar uit om even te lenen, maar als je leuke actiefilmpjes en/of foto’s hebt dan mag je ze mailen naar Marijn of mij.
Marijn is nml bezig een collage te maken die we bij de demo kunnen afdraaien op z’n laptop.16 augustus 2013 om 11:56 #18012leo-rcc
DeelnemerZo duur is hij niet hoor, in feite is het een van de goedkoopste die ik heb buiten het Hobbyking spul.
30 augustus 2013 om 15:11 #18018Marceltrucker
DeelnemerHallo Allemaal,
Als je het nog niet gedaan hebt dan wordt het nu wel tijd om je in te schrijven voor de Demo in Waddinxveen, er kunnen er best nog wel een paar bij โ โ
groet7 september 2013 om 17:58 #18032dutchlincoln
LidZojuist nog ingeschreven.
Ik rijd zelf niet, maar mijn 2 kids wel.
Ik neem aan dat het een leuke wedstrijd wordt, en niet een alles-op-alles competitie?
Ze rijden best aardig, als zeg ik het zelf.
Wanneer hoor ik of ze eventueel mee kunnen rijden?7 september 2013 om 19:31 #18033DZH42
Deelnemer@dutchlincoln wrote:
Zojuist nog ingeschreven.
Ik rijd zelf niet, maar mijn 2 kids wel.
Ik neem aan dat het een leuke wedstrijd wordt, en niet een alles-op-alles competitie?
Ze rijden best aardig, als zeg ik het zelf.
Wanneer hoor ik of ze eventueel mee kunnen rijden?Hallo Dutchlincoln,
Het is geen competitie met wie het hardst kan rijden maar gewoon een leuke meeting, we laten het publiek kennis maken met radiografische wagens. We helpen waar nodig is met sleutelen/problemen oplossen en fun staat bij ons hoog in het vaandel ๐
Jullie zijn morgen welkom in Waddinxveen!Groetjes,
Robert7 september 2013 om 21:53 #18034lu-ke22
Lidheren ik kom helpen opbouwen
8 september 2013 om 06:24 #18035 -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Seat Demo meeting 8 september 2013 (Tuning Sunday)’ is gesloten voor nieuwe reacties.