7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #9602
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op de hoofdpagina van RCCZ hebben we een shoutbox toegevoegd voor als mensen gewoon wat losse zaken willen melden of een live chat willen houden. Als deze optie veel gebruikt wordt laten we hem erop staan, maar bij weinig gebruik zullen we deze weer van de site verwijderen.

    Mochten jullie vragen hebben dan kan je hier op dit topic reageren.

    #12856
    Mario Koolmees
    Moderator

    De shoutbox hebben we voorlopig uitgeschakeld aangezien we regelmatig last hebben van een trage site. Als dit het probleem oplost zullen we op zoek gaan naar een andere shoutbox, of deze helemaal achterwege laten.

    #12857
    pinty
    Deelnemer

    van mij mag je hem wel weg laten. Ik denk dat de meesten direct naar het forum gaan en de startpagina overslaan. Althans….zo doe ik het.

    #12858

    hij lijkt sneller, en van mij mag je hem ook weglaten,

    #12859
    Mario Koolmees
    Moderator

    @pinty wrote:

    van mij mag je hem wel weg laten. Ik denk dat de meesten direct naar het forum gaan en de startpagina overslaan. Althans….zo doe ik het.

    En de startpagina is net zo mooi ๐Ÿ™„ ๐Ÿ™„ ๐Ÿ™ ๐Ÿ™

    #12860

    @snellehenk wrote:

    @pinty wrote:

    van mij mag je hem wel weg laten. Ik denk dat de meesten direct naar het forum gaan en de startpagina overslaan. Althans….zo doe ik het.

    En de startpagina is net zo mooi ๐Ÿ™„ ๐Ÿ™„ ๐Ÿ™ ๐Ÿ™

    aacchh ๐Ÿ˜†

    #14642
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Sherif, welkom op het forum stel jezelf even voor in dit forumdeel (maak even een eigen topic aan):
    viewforum.php?f=14

    Als je daar je problemen beschrijft dan kunnen we je wellicht helpen.
    Voor een beginner is deze moeilijk, dus niet meteen de schuld aan een winkel geven…wellicht valt het allemaal wel mee.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘Shoutbox’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven