14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #9871
    Mario Koolmees
    Moderator

    Wegens volledige overstap een ander type zender gaat mijn (reserve) zender weg.

    Het gaat om een DX3S zender, altijd goed gefunctioneerd, je ziet aan de zender dat hij gebruikt is, ook een klein breukje in de antenne maar daar merk je verder weinig van. Deze zender werkt alleen op DSM1 ontvangers, niet op DSM2 ontvangers (versie 2 van de DX3S kan wel met DSM2 ontvangers overweg).

    – Alleen de DX3S zender € 65
    – SR3300T telemetrie ontvanger inclusief bijbehorende spullen € 30 (van de behuizing zijn de palletjes gebroken en er is een keer een nieuwe antenne op gesoldeerd maar hij werkt gewoon goed)
    – SR3000 ontvanger € 25 (goed gebruikt, maar 100% in orde)
    – SR300 ontvanger € 25 (zo goed als nieuw)

    Ik moet de spullen even bij elkaar zoeken (ontvangers uit de auto’s halen) en wat foto’s maken, die volgen z.s.m. Bij weinig interesse via RCCZ zal ik de boel ook op MBF aanbieden, maar ik wilde liever eerst jullie de kans geven.

    Als je alles in 1 koop wilt hebben dan maken we er een mooie prijs van uiteraard.
    Prijzen zijn vast, voor minder gaan ze niet weg.

    #17119
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ter info voor de twijfelaars.. morgenochtend zet ik de boel op MBF, zorg dat je niet te laat bent.

    #17120
    meneermini
    Deelnemer

    😆 😆
    je bent 2 maanden te laat voor mij 😉

    #17121
    janschip
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Wegens volledige overstap een ander type zender gaat mijn (reserve) zender weg.

    Het gaat om een DX3S zender, altijd goed gefunctioneerd, je ziet aan de zender dat hij gebruikt is, ook een klein breukje in de antenne maar daar merk je verder weinig van. Deze zender werkt alleen op DSM1 ontvangers, niet op DSM2 ontvangers (versie 2 van de DX3S kan wel met DSM2 ontvangers overweg).

    Hey Mario, waarom stap je over en op wat?

    #17122
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik stap over op DX3C omdat deze DSM2 compatible zijn.
    De telemetrie mogelijkheden van de DX3S heb ik nooit gebruikt en voegen m.i. niet zoveel toe.

    #17123
    janschip
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Ik stap over op DX3C omdat deze DSM2 compatible zijn.
    De telemetrie mogelijkheden van de DX3S heb ik nooit gebruikt en voegen m.i. niet zoveel toe.

    Pfff, schrok al, heb ik toch een goede keuze gemaakt met de DX3C, tnx voor de info.

    #17124
    Mario Koolmees
    Moderator

    De DX3C is gewoon een fijne zender, de DX3S is een stuk duurder maar je betaalt alleen voor de telemetrie.
    Enige nadeel van de DX3C is dat het schermpje aan de zijkant zit, maar tijdens het rijden heb je toch geen tijd om daarop te kijken.

    #17125
    leo-rcc
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    De telemetrie mogelijkheden van de DX3S heb ik nooit gebruikt en voegen m.i. niet zoveel toe.

    inderdaad, ik heb het ook nog nooit gebruikt.

    #17131
    Mario Koolmees
    Moderator

    Alleen vandaag geldig, DX3S zender + SR3300T ontvanger voor € 85,00 goedkoper ga je dit niet vinden :grin::grin::grin:

    #17133
    Bram
    Lid

    Als je de ontvanger niet kwijtraakt wil ik er wel een overnemen Mario, altijd makkelijk en handig voor reserve of in een van mijn oldtimers….
    Ik hoor het volgende week wel in Haren.

    #17147
    Mario Koolmees
    Moderator

    Alleen vandaag de onderstaande prijzen, dus reageer snel!

    – Alles in een keer voor € 130,00 exclusief verzending.
    – DX3S plus SR3300T voor € 90,00 exclusief verzending.

    #17149
    Mario Koolmees
    Moderator

    SR3000 gereserveerd voor Jizmac.

    #17178
    Mario Koolmees
    Moderator

    SR3000 & SR300 verkocht.

    Alleen de DX3S en de SR3300T zijn nog beschikbaar, voor RCCZ rijders € 85,00 goedkoper ga je dit niet vinden!

    #17235
    Mario Koolmees
    Moderator

    DX3S en SR3300T ook verkocht.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Het onderwerp ‘Spektrum DX3S V1 inclusief ontvangers’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven