15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #9674
    tony
    Lid

    Ik heb een mooi nieuw nitro motortje liggen.
    Helaas paste hij niet in mijn truggy en wil hem hierdoor weer weg doen,
    En voor een ander motortje kijken.
    Het motortje heeft nog geen druppel gelopen.
    Ik hoop dat ik iemand hier gelukkig mee kan maken.

    De prijs is vast, Omdat de motor nieuw is en je er een uitlaat bij krijgt.

    Specificaties:
    Type: Nitro Bull .28 (Pull Start)
    Motorinhoud: 4,8cc [EDIT]
    Aantal PK: 3,6PK
    Toerental 30,000RPM

    #13411
    ilja87
    Lid

    Ey,

    Ten eerste, het is een 4,6cc. Ten tweede, je vaste prijs van € 200,00 is echt belachelijk hoog. Motortje kost bij een reguliere shop € 99,00,
    http://www.quartel.nl/webshop/productdetails.php?id=GR92605. Desalniettemin bied ik € 70,00 voor alleen het motortje.

    Ilja

    #13413
    mikeon
    Deelnemer

    Tony, de foto’s kun je ook hier uploaden, en een doorverwijzing naar marktplaats is dan niet nodig. Daarnaast kloppen je specificaties niet, en je prijs is 2 maal de normale verkoop prijs!

    En waarom past hij niet? je rijd toch met die Hong Nor X1?

    Mooi bod van Ilja trouwens, raad ik je aan.

    #13415
    tony
    Lid

    omdat de trekstarter te groot is voor op de hong nog x1, en ik geen backplate heb ervoor (ook niet te vinden)
    Iik heb voor de set. 229euro betaalt dus vind 200 voor alles een schappelijk prijsje. En dan nog waarom zegt je dat het een 4,6 is??? het is toch echt een 4,8 ik heb toch zeker de boekjes voor me neus liggen. Dus weet niet wat er verkeerd is aan de gegevens??

    en dan ook t motortje is nog geen druppen oud en gaat niet voor 70 euro weg dat is 50 euro minder dan ik er voor gaf.

    #13416
    ilja87
    Lid

    Tony,

    Inderdaad het is een 4,8cc. Doe niet alsof er altijd de juiste gegevens hebben gestaan. Eerst stond er namelijk 2,8 cc in deze advertentie en op marktplaats en het modelbouwforum staat dit nog steeds, ik heb toch zeker je advertenties op marktplaats en het modelbouwforum voor me neus op het beeldscherm staan.(Niet gelijk zo hatelijk doen, kan ik ook :D) Normaliter is een .28 motor 4,6cc, dacht ik. Ik begrijp alleen niet waarom je ook de uitlaat verkoopt. Deze kan je ook voor een andere motor gebruiken toch? Wat voor uitlaat is het eigenlijk? Ik denk dat de potentieel kopers dit wel graag willen weten.

    Ik begrijp dat je een hoger bedrag voor ogen hebt, omdat je er ook meer voor hebt betaald. Echter is dit bedrag zeer onrealistisch. Neem aan dat ook jij liever een motor nieuw in de winkel koopt voor 100 euro. Dan voor hetzelfde of zelfs hogere bedrag tweedehands.

    Laatste bod voor alleen de motor, 75 euro.

    Tip: Volgens mij is de nitro bull hetzelfde als de LRP z.28 spec 2. Wellicht kan je dan wel een backplate vinden.

    #13417
    mikeon
    Deelnemer

    Als dat echt zo is tony, dan ben je best opgelicht. De motor kost normaal rond de 100€. En ik weet niet welke uitlaat erbij zit, maar een mooie JP-3 uitlaad kost ongeveer 50 euro. Dus bij elkaar zou het nooit meer dan €150 moeten zijn, anders heb je echt teveel betaald.

    Feit blijft, zoals ilja al zegt, dat je nooit meer kan vragen voor een (ongebruikt) 2ehands voorwerp, dan de prijs in de winkel. Dus in jou geval, moet je voor de motor echt onder de 100 euro gaan zitten. En veel hoger dan Ilja’s bod zul je niet krijgen.

    Als ik jou was zou ik proberen de motor er toch op te krijgen, want je gaat hem hoe dan ook met flink verlies verkopen.

    #13418
    tony
    Lid

    Was niet hatelijk bedoelt sorry,

    ik zat inderdaad naar die backplate te kijken en heb hem ook geprobeerd bij pk gister alleen is net iets anders..
    Ik heb vandaag dus toch even naar die winkel gebeld waar hij vandaan komt (omdat hun zeiden dat ik hem op een truggy kon krijgen)
    Ze gaan nog even kijken of er wat aan gedaan kan worden, Waarschijnlijk gaat hij terug en word hij geruild met eventueel bijbetalen voor een LRP Z.21R
    Maandag hoor ik meer, De uitlaat is naamloos.

    toen ik naar Toemen belde (die winkel) werd ik ook al niet hartelijk te woord gestaan, en werd ik erg snauwerig behandeld, Ik moest maar in mijn bodemplaat gaan boren etc, zodat de trekstarter er dan in zou vallen. Ik weet niet hoor maar ga mijn auto niet daar op aanpassen.
    dus zodra die motor omgeruild of terug genomen word dan is dat mijn laatste keer dat ik daar geweest ben.

    ik laat jullie nog wel ff weten wat t geworden is.

    #13419
    ilja87
    Lid

    Dan was het van mij ook niet hatelijk:)

    Naamloos? Dan zou ik die ook ala directa terug brengen. Facking Hell € 100,00 voor een uitlaat is echt een hoop geld. En al helemaal voor een naamloze.

    Nog een tip :): Kijk eerst goed bij verschillende webshops voor de prijzen. Als een normale shop 10% boven die prijs zit. Dan word je opgelicht…… En bluffen helpt ook. Zeg dat het bepaalde onderdeel goedkoper is op webshops. Meestal gaan ze daar wel in mee.

    #13420
    Mario Koolmees
    Moderator

    Tony, over Toemen heb ik niet al te goede berichten gehoord. Dus ik zou gewoon mijn poot stijf houden en mijn geld terug vragen…zeker als alles nog nieuw en nooit gebruikt is. Je hebt nu eigenlijk simpele starters spullen gekocht qua motor en uitlaat. Voor € 20,00 meer had je een echte wedstrijd motor met uitlaat gehad! Kortom, ook op mij komt het over als aardige oplichterij…

    Kijk hier maar eens naar: http://www.akmodelbouw.nl/epages/62418253.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62418253/Products/AK100.383

    #13421
    janschip
    Deelnemer

    Bij Toemen alleen iets kopen als je 100% zeker weet dat het past of dta het is wat je nodig hebt.

    Wanneer je iets wilt kopen gaat het nog wel maar bij service is het echt een drama.

    Probeer je geld terug te krijgen dat is het beste, je hebt hun advies gevraagd en dat is niet goed gegeven en ga dan naar een betere shop er zijn er al twee genoemd.

    Succes!!

    #13422
    mikeon
    Deelnemer

    Dat linkje van Mario (snellehenk): €250 voor een alpha + uitlaat! Vergeleken met deze nitro bull met uitlaat voor nagenoeg dezelfde prijs, nou dan zou ik het wel weten Tony 😉

    #13427
    tony
    Lid

    Ik ga proberen om een LRP Z.21R te krijgen gewoon omruilen en koste is voor hun vind ik…
    Of zeggen jullie: Ik zou dan liever me geld terug willen?? die LRP lijkt me namelijk wel een goede motor.
    Wat zijn jullie meningen hierover? en ervaring met deze motor??

    #13428
    mikeon
    Deelnemer

    Ik zou gewoon mijn geld terug nemen, omdat je waarschijnlijk voor die LRP ook teveel zal betalen daarzo. Als het een dure winkel is, is dat meestal niet artikel afhankelijk. Daarnaast heb je slechte ervaringen met de service daar, dus ik zou daar zo snel mogellijk weg gaan, haha.

    De LRP kost ongeveer €135 zie ik. Wat betaal je daarzo dan?

    #13429
    tony
    Lid

    die bull was €120.

    Ik heb ook al ff met bas gesproken en hij gaf me ook de tip op te proberen t geld terug te krijgen en toch voor een werks B3 te gaan (wat ik eerst ook wilde maar heb me toch laten ompraten) als het niet lukt om het geld te krijgen dan ga ik denk ik toch dit motortje voor 75 euro weg doen aan ilja als hij dan nog belang erbij heeft.

    I will let u Know

    #13431
    ilja87
    Lid

    Mijn bod staat nog steeds:). Maar het is belangrijker dat jij je geld terug gaat halen bij die knakkers. Of omruilen natuurlijk.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Het onderwerp ‘Te Koop: Gm Nitro Bull .28 (Pull Start) NIEUW..!!’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven