3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #9900
    Mario Koolmees
    Moderator

    – Mugen MBX6T roller
    – Geen banden, geen kap, geen motor, geen electronica
    – Dit is mijn reserve auto geweest voor afgelopen seizoen, gebruikt voor slecht weer wedstrijden en trainingen. Ik heb de auto nagelopen en hij heeft wat gebreken, maar ik ga nu niet in onderdelen investeren aangezien de auto toch weg moet.

    Wanneer je de auto weer in goede staat wilt brengen dan moeten de volgende onderdelen nagelopen worden:
    – Ball ends van de voorophanging
    – Achterste shocktower (zit een kleine barst in maar kan mee gereden worden)
    – Achterdiff, nieuwe outdrive mogelijk een nieuwe ringgear (er zit veel teveel speling op, dit moet je wel vervangen om probleemloos te kunnen rijden.
    – Kortom je moet er wat tijd in steken en wat onderdelen, maar de prijs is er ook naar (een absolute bodemprijs voor een Mugen).

    – Prijs € 150 (bij ophalen in Zoetermeer, bij verzending kosten voor de koper)

    Mocht je er zaken bij willen hebben, zoals bandjes, kap, electronica of reserve onderdelen dan kunnen we daar altijd een deal over maken…ik heb genoeg liggen.

    Foto’s:

    #17521
    Mario Koolmees
    Moderator

    Uiteraard kan ik de auto ook met een gerepareerd achterdiff leveren, in dat geval wordt de prijs € 200,00 voor de roller.

    #17540
    Mario Koolmees
    Moderator

    Verkocht

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘Te koop: Mugen MBX6T roller (spotprijs)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven