10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #9811

    Hallo allemaal sommige kennen mij al van een paar meetings terug.
    Ik ben leroy van breda, ben 21 jaar kom uit Spijkenisse , als beroep zit ik in de autoschade werk daar als autospuiter , de meeste hebben mij gezien met de hotbodies Lightning 2 pro evo buggy, ik heb al aardig wat meetings mee gemaakt in de paarden bak en mijn laatste meeting was bij raco2000 in Utrecht super leuke meeting!! En superleuke baan! Na die meeting , is er het een en ander gebeurt, tijdens het rijde was mijn luchtfilter eraf gegaan en kwam er zand vuil naar binnen, motortje goed schoon gemaakt.
    Heb toen ook nog 2weke thuis gezeten omdat ik niks kon zie , ik had op mijn werk vervuilde thinner in mijn ogen gehad, mijn ogen waren ernstig besschadigd , gelukkig is alles weer goed gekomen! En kan ik voor 100% weer zien gelukkig!
    Maar ik ben weer terug! Ik heb een hotbodies d8t truggy als nieuwe aanwinst! ik ben van plan om weer elke meeting te komen rijden! Kan niet wachte tot ik weer met jullie kan rijden! kijken of ik jullie nu wel bij kan houden haha

    Groetjes leroy hotbodies-club

    #15980
    Mario Koolmees
    Moderator

    Welkom terug, een goede keuze de D8T 😉
    Als je nog wat tips over deze auto nodig hebt weet je me te vinden.

    #15981
    Jizmac
    Deelnemer

    Mooi dat je ogen weer 100% zijn. Dan kan je Mario makkelijker zoek rijden… :mrgreen:

    #15985

    @Jizmac wrote:

    Mooi dat je ogen weer 100% zijn. Dan kan je Mario makkelijker zoek rijden… :mrgreen:

    Haha inderdaad! Ga het proberen:p
    Vanavond naar pk eve wat dingetjes halen nog.

    #15995

    @snellehenk wrote:

    Welkom terug, een goede keuze de D8T 😉
    Als je nog wat tips over deze auto nodig hebt weet je me te vinden.

    Nou toevallig heb ik wel een vraag, hoe weet je hoelang je kan rijden en het je motortje niet beschadigd, kan je gerust 2tankjes leeg rijden of moet je de motor tussendoor even aflaten koelen en de zuiger naar beneden zetten?

    Alvast bedankt

    #16001
    Mario Koolmees
    Moderator

    Is je motor al ingereden?
    Als hij ingereden is kan je zolang door blijven rijden als je wilt.

    Wanneer je nog aan het inrijden bent is je beter om je motor tussen ieder tankje of 2 tankjes even af te laten koelen.

    #16002

    @snellehenk wrote:

    Is je motor al ingereden?
    Als hij ingereden is kan je zolang door blijven rijden als je wilt.

    Wanneer je nog aan het inrijden bent is je beter om je motor tussen ieder tankje of 2 tankjes even af te laten koelen.

    Motor is als het goed is ingereden, bij me buggy had ik meestal dat alstiej warm werd datiej vaker uitviel.
    Heb vandaag met de d8t gereden hij rijd super motor is voor mij gevoel goed afgesteld, ik heb nog nooit een wedstrijd motor gehad maar het bevalt me wel het rijd een stuk beter,en veel meer power!

    #16003
    Mario Koolmees
    Moderator

    Wedstrijd motoren is een wereld van verschil met normale motoren. Die oude motor was waarschijnlijk versleten, dan gaan ze meestal afslaan als ze warm worden. Hou bij je Picco Boost motor goed in de gaten dat ie niet te heet wordt, dan heb je er lang plezier van.

    #16017
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hier nog een mooi filmpje van Ty Tessman die het hele veld zoek rijdt met zijn D8T (weliswaar met enkele prototype aanpassingen op de auto). Hij rijdt het hele veld op een rondje en in de buggy klasse is hij ook heer en meester….

    [youtube:32721hss]http://www.youtube.com/watch?v=YcEQg9ZknOA[/youtube:32721hss]

    #16030
    Aleq
    Lid

    Deed Ryan Lutz niet mee? Zoals hij rijd… geweldig 😀

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Het onderwerp ‘Terug van weg geweest!’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven