8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #9477
    THo
    Lid

    Hoi,
    Ik ben Thomas ben 18 jaar woon zelf in Oegstgeest dus nog een aardig stukje fietsen naar Zoetermeer, maar hopelijk snel met de auto 😉
    Ik ben eigenlijk nieuw in de rc auto wereld, heb vroeger toen ik een jaar of 13-14 was een trein baantje gehad maar dat was niet echt mijn ding. Ik geloof dat ik op mijn 15e verjaardag mijn eerste auto heb gekregen dat was een Reely crosstiger dat was niet erg boeiend zeker omdat je dat ding rennend kon bijhouden 😆
    Maar ben sinds een half jaartje overgestapt op de Hpi firestorm 10t dat is een truggy.
    Ik ben nog naar geen enkele meeting geweest vooral omdat er in de omgeving geen clubs zijn. Daarom hoop ik dat deze club echt van de grond komt.
    Groeten Thomas

    #10064
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hallo Thomas,

    Welkom bij de club, wij hopen ook dat het allemaal goed van de grond gaat komen en dat we in de toekomst een leuke en gezellige groep bij elkaar krijgen om maandelijks meetings te organiseren.

    Mocht je een probleem met vervoer hebben, dan kan je wellicht een oproepje plaatsen op het forum. Misschien woont er iemand in de buurt en kan je met die persoon meerijden.

    #10065
    THo
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Hallo Thomas,

    Welkom bij de club, wij hopen ook dat het allemaal goed van de grond gaat komen en dat we in de toekomst een leuke en gezellige groep bij elkaar krijgen om maandelijks meetings te organiseren.

    Mocht je een probleem met vervoer hebben, dan kan je wellicht een oproepje plaatsen op het forum. Misschien woont er iemand in de buurt en kan je met die persoon meerijden.

    Bedankt, Ik heb inderdaad een probleem met vervoer, ik weet niet in welk forum ik die vraag moet plaatsen dus ik stel die hier maar.