8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #12129
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Wat er in ieder geval wel gedaan wordt is de rijdersplaatsen afschermen, de sleutelplaatsen afschermen en het publiek afschermen.

    Dit is ook een goede zaak, achter op de baan waar niemand staat hoeft en afzetting in principe niet.
    Het gaat tenslotte om de bescherming van de rijders en het publiek. Een probleem hebben als er wat gebeurt wil je niet hebben.

    #12130
    Mario Koolmees
    Moderator

    Maar uiteraard zijn we ook afhankelijk van de discipline van rijders en publiek…

    #12131
    tony
    Lid

    Ja dat ook maar je kunt beter een probleem voor zijn dan dat je het gebeurt.

    Ik dacht ook dat ik veilig reed en onverwachts sloeg hij op hol en was er geen houden meer aan.
    Ook dat zou op de baan kunnen gebeuren en je weer maar nooit wanneer, en voor t zelfde geld rijd ie vol op het publiek in. Dan is z’n net er voor al een goede oplossing en zal een auto sneller worden geremd en kun je snel je vinger op de uitlaat zetten of iets dergelijks.

    #12345
    tony
    Lid

    vandaag eventjes wezen shoppen en heb een leuk koffertje gevonden.
    heb hier na eventjes passen en meten mijn eigen gemaakte zender koffer van gemaakt.

    hieronder het resultaat:

    #12346
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ziet er goed uit!

    #12347
    tony
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Ziet er goed uit!

    Thnx dat vind ik leuk om te horen,

    ik heb gewoon de benodigde dingen erin gedaan en voor de rest niet te veel poespas in t koffertje.
    ik wil voor mijn auto nog een kist maken waar dan de banden en de nitro etc bij zitten zodat mijn zender apparatuur altijd gescheiden en netjes blijft. Misschien komt er nog een reserve ontvanger bij ofzo

    heeft iemand misschien nog suggesties wat handig is om in dit koffertje er nog bij te doen?

    #12607

    @tony wrote:

    @snellehenk wrote:

    Ziet er goed uit!

    Thnx dat vind ik leuk om te horen,

    ik heb gewoon de benodigde dingen erin gedaan en voor de rest niet te veel poespas in t koffertje.
    ik wil voor mijn auto nog een kist maken waar dan de banden en de nitro etc bij zitten zodat mijn zender apparatuur altijd gescheiden en netjes blijft. Misschien komt er nog een reserve ontvanger bij ofzo

    heeft iemand misschien nog suggesties wat handig is om in dit koffertje er nog bij te doen?

    ๐Ÿ˜€ Niet in maar op ๐Ÿ˜†

    Een paar stikkers ๐Ÿ˜†

    #13044
    tony
    Lid

    @supernovax wrote:

    @tony wrote:

    @snellehenk wrote:

    Ziet er goed uit!

    Thnx dat vind ik leuk om te horen,

    ik heb gewoon de benodigde dingen erin gedaan en voor de rest niet te veel poespas in t koffertje.
    ik wil voor mijn auto nog een kist maken waar dan de banden en de nitro etc bij zitten zodat mijn zender apparatuur altijd gescheiden en netjes blijft. Misschien komt er nog een reserve ontvanger bij ofzo

    heeft iemand misschien nog suggesties wat handig is om in dit koffertje er nog bij te doen?

    ๐Ÿ˜€ Niet in maar op ๐Ÿ˜†

    Een paar stikkers ๐Ÿ˜†

    Heb de koffer nu helemaal vol geplakt met stikkers ๐Ÿ˜› hahah.
    ook is de zender omgeruild en heb ik een gloed nieuwe DX3S met nieuwe ontvanger zodat de problemen nu echt verleden tijd zijn hoop ik.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Het onderwerp ‘Tony’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven