8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #9835
    lu-ke22
    Lid

    De nieuwste Traxxas op dit moment ze gaan het met deze auto over een hele ander boeg gooien de Drag-race

    70 + mph Performance!
    De Traxxas NHRA Funny Car back-up van de real-race-look met echte Funny Car prestaties. Installeer een Traxxas Power Cell 3-cell LiPo pack en de Funny Car scheurt de lijn met band-draaiende koppel. Verblijf in het gaspedaal en de topsnelheid sprongen naar 70 mph – en verder. Het lichaam is volledig functioneel aerodynamisch design en high-downforce achtervleugel laten zetten uitschakelen, zoals de pro’s met spectaculaire lanceringen en spannende snelheid.

    Tube-Style Black Chrome Chassis
    De stalen, gelaste buizen constructie van de full-size John Force Racing Funny Cars wordt gerepliceerd door glimmende de Traxxas NHRA Funny Car’s zwart-chromen behuizing. Details met inbegrip van de aan de voorzijde gemonteerde “brandstoftank” en bestuurder rolkooi geven de Funny Car authentieke lijkt aan te passen zijn realistische prestaties. De wheelie bar is realistisch vormgegeven en een functionele afstemming steun die de Funny Car Breng het lichaamsgewicht helpt om de achterwielen voor een perfecte lancering.

    Traxxas ET-3s Brushless Power System
    NHRA Funny Auto’s zijn bekend om hun vuurspuwende 8.000 pk motoren die enorme stuwkracht leveren en stuwen ze snelheden van meer dan 300 mph in slechts 4 seconden. Wanneer het lampje groen gaat, de nieuwe ET-3 vetzuren borstelloze kracht systeem reageert in een oogwenk en lost een enorme explosie van Extreme Power, dat raketten de Traxxas NHRA Funny Car naar de finish. Exclusieve Staging Traxxas ‘Mode (patent aangevraagd) kan de Traxxas Funny Car te kruipen in de fase balken van het DTS-1 Timing System (apart verkrijgbaar) waarmee u authentieke startlijn strategie uit te voeren tegen je tegenstander. De ET-3S beschikt ook over Launch Control waarmee u te fine-tunen van de koppel voor maximale hook-up aan de start. De ET-3 vetzuren snelheidsregeling is compatibel met de Power Cell 2-cel en 3-cell LiPo accu’s en NiMH accu’s. voor maximale prestaties, de Traxxas NHRA Funny Car uit te rusten met Traxxas Power Cell batterijen: 7-Cell Series 4 NiMH (# 2951); 2S 3300mAh LiPo (# 2840); 2S 4000mAh LiPo (# 2841); 3S 4000mAh LiPo (2849); 3S 6400mAh LiPo (# 2857).

    ET-2400 Brushless Motor
    De Traxxas Funny Car van de ET-2400 borstelloze motor is speciaal ontworpen voor maximale prestaties en betrouwbaarheid met de innovatieve ET-3s snelheidscontrole. Er zijn geen borstels uit te putten, zodat je kunt kiezen in consistente tijden en hoge snelheden is voorbij na de pass. Hoogwaardige lagers leveren maximale efficiëntie, en de zeer sterke neodymium magneten geven de Funny Car ongelooflijke off-the-line koppel. De aluminium motor kan is vinnen op te treden als een grote heatsink en geëtst met de Traxxas logo voor een extra dosis stijl.

    Exclusief Burnout, Staging, en Race Modi
    De Traxxas Funny Car een octrooi is aangevraagd Throttle Mode-systeem maakt de Funny Car rij-ervaring zo authentiek styling van de auto. Burnout-modus levert vol vermogen, lineaire gashendel om de banden te warm als je houd de Funny Car op zijn plaats en “rook” van de banden. Zet de schakelaar op modus voor ultra-nauwkeurige low-speed controle fase te kruipen naar de startlijn of in de DTS-1 timing systeem stadium balken ( DTS-1 wordt apart verkocht ). Flip op Race-modus, en het gas levert uw vooraf ingestelde koppel instellingen – zet koppel uit wanneer tractie laag is, kiest het voor een hoge-bite omstandigheden.

    Launch Control Schakel
    Het patent is aangevraagd Launch Control-systeem kunt u de hoeveelheid koppel je nodig hebt om de beschikbare tractie aan te passen. Zet de Launch Control schakelaar naar “hold” en prak het gaspedaal. Wanneer het lampje groen gaat, laat de overgang naar vol gas direct te leveren met uw draaimomentstanden voor een perfecte sprong van de lijn.

    Telemetrie-Ready 5-kanaals Micro
    Ontvanger met Fail-Safe Beveiliging
    De TQi 2,4 GHz micro-ontvanger functies Traxxas Link Model Memory, waarmee de ontvanger herkent maximaal dertig TQi 2.4Ghz Traxxas link ‘ingeschakeld zenders-maar aanzetten en rijden. In het geval van signaal verlies als gevolg van een toevallige uitschakeling of lege batterijen, zal de ontvanger automatisch terug de gashendel naar neutraal en houd de laatste opgedragen stuurstand. De Fail Safe programmering is ingebouwd en hoeft niet te worden ingesteld of geactiveerd. Drie telemetrie poorten worden opgenomen in de 5-kanaals receiver, zodat real-time gegevens worden overgedragen van uw Traxxas model om de TQi zender tijdens het installeren van optionele Telemetrie Sensoren (afzonderlijk verkrijgbaar).

    Direct Drive transmissie
    De direct-drive transmissie maakt gebruik van een enkele versnelling mesh aan vermogen en koppel van de motor over te brengen naar de aangedreven as met een maximale efficiëntie. De as is voorzien van een gesloten, siliconen gevulde differentieel speciaal afgestemd voor drag racing. Gelijke lengte assen te voorkomen koppel-sturen en rijden op gladde, efficiënte kogellagers.

    Revo-Spec ® Differential
    Full-size Funny auto’s rijden op gladde, verbeterde tractie-oppervlakken die hen in staat stellen aan de macht neer door een vaste as. De Traxxas NHRA Funny Car maakt gebruik van een gesloten differentieel om de balans real-world verschillen in tractie tussen de achterbanden op 1/8 schaal te helpen. Race-bewezen in de 8-time Nationaal Kampioen Revo, de Traxxas Funny Car’s renteverschil is het state of the art in belastbaarheid en efficiëntie. Zwaargewicht siliconenolie geeft een “limited slip”-effect voor rechte, voorspelbare lanceringen.

    Indrukwekkende 1/8 schaalgrootte
    Op een volle 27 centimeter lang en 9 cm breed, de Traxxas NHRA Funny Car heeft een indrukwekkende verschijning op de drag strip. De extra grote ‘footprint’ verbetert de stabiliteit, verhoogt de tractie, tolereert de weg onvolkomenheden, en levert high-speed handling en de veelzijdigheid dat er geen 1/10 drag auto kan evenaren.

    Replica Goodyear Eagle High-Traction Belted slick banden
    Speciaal ontwikkeld rubber compound reageert nauwkeurig op burnouts en verwarming voor meer tractie en harder lanceringen. De Traxxas Funny Car van laag profiel slick banden zijn speciaal ontworpen voor superieure tractie en hoge toerentallen duurzaamheid. De unieke band materiaal en eigen lijmproces grenzen band uitbreiding en zorgen voor een betrouwbare band / velg band, uitgevoerd na run. Om de lange zijwand-look van een full-size Funny Car vast te leggen, de achterwielen zijn voorzien van zijwand extensies die authentieke, gedrukt Goodyear Eagle logo’s op te nemen.

    Authentieke Chrome Finish Voor
    Wielen en Smalle Banden voor
    een beroep op de stijl van de full-size Funny Car voor banden en wielen, de authentieke vijfspaaks spiegel-chrome wielen bieden nauwkeurige besturing via dubbele rubberen kogellagers. Voor extra controle en realisme de smalle voorbanden zijn voorzien van een baksteen-stijl profiel van de Funny Car volgen direct lancering na de lancering te houden.

    Voor meer info ga naar http://traxxas.com/products/models/electric/6907funnycar

    Ik zeg een leuk model ik ben benieuwd 😉

    BESCHIKBAAR
    16 april 2012

    #16377
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ziet er geweldig uit, maar lijkt me niks aan … alleen maar een beetje rechtuit rijden.

    #16382
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ja, net als de XO-1, niet mijn ding.

    #16383
    Mario Koolmees
    Moderator

    Wat dat betreft zitten Amerikanen ook anders in elkaar denk ik, wij houden van bochten en technische banen…kijk eens naar Indycar, 500 mijl rondjes rijden (en het is ook echt rete spannend). Ondanks dat toch niet mij ding, wellicht denken wij anders, het is natuurlijk wel spectaculair als zo’n karretje 100+ km/uur doet, maar of dat lang leuk blijft?

    #16384
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik verbaas me altijd als ze bij de Indy500 zeggen dat er een probleem is in turn 5, terwijl ik maar 2 bochten zie.

    Maar goed, deze Traxxas ziet er wel scale uit, en het is eens een keer niet een rehash van het mini-revo of Slash 4×4 frame maar echt een nieuwe wagen.

    #16388
    lu-ke22
    Lid

    Ja zeg dat wel maar het is weer iets typisch Amerikaans 😆

    #16396
    sjirk
    Lid

    leuk bedacht maar wel saai denk ik 🙂

    #16398
    meneermini
    Deelnemer

    in Amerika komen er wel wedstrijden voor denk ik maar hier is daar niks aan

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘Traxxas Funny car’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven