15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #10852

    Als dat gaat gebeuren overweeg ik sowieso een spektrum te kopen omdat dit gewoon veel handiger is. Hpi Trophy vind ik er wel netjes uit zien. iig ga ik nog even verder kijken en misschien zien jullie mij met een smile van oor tot oor met een off-roader t.z.t

    #10856
    mikeon
    Deelnemer

    ben het met pinty eens 😉

    #10858

    Throphy, ben daar is mee over google gaan struinen en ik kom op een 2 botsingen. 1. ik zag een plaatje van de zender en die lijkt mij niet echt bepaald stevig. 2. Is het nou een 1/8 of 1/10 ik zie het verschillend staan.
    Ben wel overtuigd dat dit echt een auto is voor mij, maar dan is het denk ik wel nodig om een spektrum of graupner zender erin te zetten.

    #10859
    Mario Koolmees
    Moderator

    Standaard zender doet goed zijn werk, het is een zender die je bij iedere RTR krijgt. Schaal van de auto is 1:8.

    #10886

    Is de trophy dan niet goedkoop voor de kwalteit dat hij levert namelijk maar 400 euro?

    #10889
    Rogier
    Lid

    Met RTR auto’s moet je altijd wel wat dingen upgraden uiteindelijk. Maar het is ook afhankelijk van hoe je ermee rijdt natuurlijk.

    Ik heb zelf de Trophy Truggy en heb de wielassen en de stuurservo (uit voorzorg) geupgrade, en de trekstarter vervangen door de rotostart.

    #10893

    Ja, dat ken ik maar al te goed xd.
    Is er geen bouwkit van ?? Dat doe ik liever dan een rtr eigenlijk.

    #10901
    Mario Koolmees
    Moderator

    Bouwkits zijn over het algemeen een stuk duurder dan RTR, hebben geen motor en geen electronica.
    Meestal kom je op die manier aan een bedrag van hard richting de € 1000 voor een complete auto.

    #10906

    ._. Kidding? Serieus??!! Als ik dan een bouwkit neem, had ik net zo goed een baja kunnen kopen voor dat geld xd

    #10913
    Mario Koolmees
    Moderator

    Even ter toelichting hoe ik aan die getallen kom en waar ik zelf mee rij:

    – Mugen MBX6T € 600
    – Alpha Plus .28 € 150 (en dat is nog een goedkope motor)
    – Servo’s € 150
    – Spektrum DX3S € 200

    Totaal € 1100 en dan heb ik nog niet eens een top motor of een top zender, die zijn minimaal 2 keer zo duur. Kortom, aan de hobby kan je zoveel geld spenderen als je zelf wilt!

    #10918
    mikeon
    Deelnemer

    Ik kan de hpi trophy 4.6 zeker aanraden, net als Rogier waarschijnlijk. Hij is echt oerdegelijk (op de asjes na) en relatief goedkoop.

    Misschien is een 1/10 truggy een idee? Is goedkoper in aankoop en gebruik dan een 1/8. En rijd toch beter als buggy vind ik.

    #10921
    pinty
    Deelnemer

    Ik weet niet of het al gemeld is, maar let er ook op dat het 4wd is. Dit rijdt een stuk beter en makkelijker dan een 2wd

    #10933
    Rogier
    Lid

    @mikeon wrote:

    Ik kan de hpi trophy 4.6 zeker aanraden, net als Rogier waarschijnlijk. Hij is echt oerdegelijk (op de asjes na) en relatief goedkoop.

    Misschien is een 1/10 truggy een idee? Is goedkoper in aankoop en gebruik dan een 1/8. En rijd toch beter als buggy vind ik.

    Oerdegelijk??? Nou de asjes breken niet meer bij me, nu is het de ophanging zelf hahaha 😛

    Maar het is echt een topwagen 😀

    #10990
    Bram
    Lid

    Als je een Truggy wil, zou je kontakt met mijn zoon kunnen opnemen (Aleq/Alex).
    Hij verkoopt Mugen en Hongnor en de Hongnor X2 Truggy is een hele leuke truggy compleet met een 2.4 zender.

    Je zou eens kunnen kijken op zijn site: http://www.akmodelbouw.nl

    @ Snelle Henk. als ik dit niet mag posten omdat het onder reclame valt mag je het verwijderen.

    #10992
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Bram wrote:

    @ Snelle Henk. als ik dit niet mag posten omdat het onder reclame valt mag je het verwijderen.

    Op dit moment hebben we nog geen officiële sponsor afspraken met JP modelbouw of RC-Pitstop gemaakt, maar die kans is wel aanwezig en dan is het een beetje vreemd als er naar andere winkels verwezen wordt.

    Aan de andere kant denk ik dat we elkaar allemaal verder helpen met wat links naar websites…kortom; op dit moment hebben we er geen problemen mee.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • Het onderwerp ‘Uitleg van off-road..’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven