9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #10570
    janschip
    Deelnemer

    @Joeytjuhh96 wrote:

    Oke, Dan kom ik wel rond 1 uur mij maakt het niet zoveel uit.
    Nou heb ik weer wat leuks, Ik wou net gaan rijden en nu zit de aandrijving met lock tight vast ofzo. Tis altijd wel wat wordt er echt gek van 😕
    Even vragen of me pa me nog kan brengen naar het beruchte winkeltje 😛

    Wat was er nu aan de hand, lock tite in de aandrijving, dat komt er niet vanzelf in.

    Welk beruchte winkeltje?

    Toch moet je er aan wennen dat wanneer je met een nitro auto gaat rijden er dingen kapot gaan en dat je onderhoud etc moet plegen. En als er dan iets kapot gaat is het net dat onderdeel dat je niet hebt of het is net uitverkocht. Dat is een deel van de hobby. Maar als hij dan weer rijd, sta je weer te glimmen!!

    #10571

    Haha, Daar heb ik wel vaker last van alleen soms wordt ik er ff gek van. En het komt omdat zo’n moertje eruit trilt daar heb ik lock tite overheen gedaan en toen is het waarschijlijk uitgeschoten ofzo. Ik hoof dus dat ze hem loskrijgen anders wordt het de kleine portomonee open trekken XD beruchte winkel = bijnaam voor Rc-Pitstop ;d

    #10572
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als je locktite gebruikt en er komen verkeerde zaken vast te zitten dan gebruik je het niet helemaal goed. Schroef uitdraaien, 1 of 2 drupjes op het schroefdraad en daarna indraaien en even wachten tot de locktite droog is. Je moet er niet de boel mee gaan dichtlijmen o.i.d.

    #10576

    Jaah, Dat was dus mijn fout. Ik heb namelijk lock tite over de schroef heen gedaan er niet in de schroefdraad dus ik denk dat het is uitgelopen in het aandrijfgedeelte

    #10582
    Rogier
    Lid

    Het moet ook over het schroefdraad van de schroef 🙂 Maar teveel locktite is niet goed. Zoals Mario zegt, 1 of 2 drupjes 🙂

    En hoezo is RC Pitstop berucht? Ik vind het een goede shop.

    #10458

    Haha, Ik denk dat ik het voor de zoveelste keer verkeerd uitdruk, Ik bedoelde daarmee De Bekende XD. De voorophanging + Aandrijving heb ik losgekoppelt en ligt nu in de handen van rc-pitstop vanavond terug gaan om te kijken of hij hem los kon krijgen 😀 Ik hoop het maar.

    #10587
    mikeon
    Deelnemer

    Juist… Noem het maar gewoon rc pitstop, dan snapen we tenminste waar je het over hebt 😉

    #10588

    Jaja Dat zal ik doen.
    Dat begreep ik al uit janschip zijn woorden xd

    #10592

    En hij loopt weer als een zonnetje ! Het is Wim van Rc-Pitstop Gelukt!

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Het onderwerp ‘Verkopen voor truggy?’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven