15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
  • Auteur
    Berichten
  • #9730
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zondag 27 mei 2012 organiseren wij de derde buiten meeting van 2012, De meeting zal plaats vinden op het voormalig DSO terrein in Zoetermeer. Aangezien we op 28 mei de truggycup organiseren geven wij de kans al alle RCCZ rijders om op de dag van de trainingen deze baan te “testen”

    Naast deze meeting is het ook mogelijk om deel te nemen aan de startersklasse van de truggycup. Dit is 1 aparte groep rijders die tijdens de wedstrijd 3 kwalificaties en afhankelijk van het aantal inschrijvingen 2 of 3 finales rijden. Er is voor deze startersklasse geen bandenreglement, je zal alleen een transponder moeten regelen of lenen (tip: vraag via ons forum of http://www.truggy.nl of je er 1 van iemand kan lenen).

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Het meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst.
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    – Inschrijven: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
    – Voor een overzicht van de inschrijvingen: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    LET OP!!!! Wil je inschrijven voor de starters klasse van de truggycup op maandag 28 mei, doe dat dan via http://www.truggy.nl en NIET via onze website: http://truggy.nl/news.php?item.161.5

    Meeting details:
    – Lokatie: Voormalig DSO terrein
    – Van der Hagenstraat 32, 2722 Zoetermeer
    – Coördinaten: 52.050116,4.523161
    – Aanvang meeting: 13.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #16570
    DZH42
    Deelnemer

    Hallo,

    Ik zal voor een aanhangwagen zorgen en de spullen halen voor de meeting.

    Groetjes,
    Rob

    #16571
    Mario Koolmees
    Moderator

    @DZH42 wrote:

    Hallo,

    Ik zal voor een aanhangwagen zorgen en de spullen halen voor de meeting.

    Groetjes,
    Rob

    Super…zonder vragen wordt het aangeboden 😀 😀 😀 😀 😀 😀
    Je maakt ons erg blij!

    PS: Ik zal je het adres waar de spullen liggen voor aanvang van de meeting wel mailen.

    #16572
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik ben die Zondag taart aan het snijden voor de familie. Maar veel plezier alvast.

    #16573
    DZH42
    Deelnemer

    @leo-rcc wrote:

    Ik ben die Zondag taart aan het snijden voor de familie. Maar veel plezier alvast.

    Je weet waar we aan het rijden zijn Leo 😉

    #16576
    janschip
    Deelnemer

    @DZH42 wrote:

    @leo-rcc wrote:

    Ik ben die Zondag taart aan het snijden voor de familie. Maar veel plezier alvast.

    Je weet waar we aan het rijden zijn Leo 😉

    Enne vergeet de taart dan niet 😆

    #16584
    meneermini
    Deelnemer

    gezellig to neem je familie mee kunnen hun ook zien wat je hobby is 😛

    #16587
    leo-rcc
    Deelnemer

    Mijn zus en mijn zwager rijden beiden ook bij bomb dus ik neem aan dat ze dat al weten. 🙂

    #16602
    meneermini
    Deelnemer

    zo net ingeschreven en de auto die ik mee breng is een verrassing 😆
    als het lukt geen buggy meer

    #16607
    sjirk
    Lid

    ik wacht no maar even met inscrijven eerst kijken of mijn auto in orde komt.

    #16609
    janschip
    Deelnemer

    @sjirk wrote:

    ik wacht no maar even met inscrijven eerst kijken of mijn auto in orde komt.

    Wat is het toch met jouw auto, veel pech zeg.

    #16617
    pinty
    Deelnemer

    ik kan er helaas niet bij zijn…weekend valt net verkeerd, ik moet werken……

    #16620
    sjirk
    Lid

    @janschip wrote:

    Wat is het toch met jouw auto, veel pech zeg.

    ik weet het ook niet hoor, ik denk gewoon pech ik heb er niks raars meegedaan gewoon een beetje gras en een beetje springen (ong 1.5/2 meter) zou een savage aan moeten kunnen. maar de spullen komen er over ongeveer 3 weken aan…

    #16621
    Aleq
    Lid

    Wat een lange wachttijden zijn dat toch voor een HPI… waar bestel je als ik vragen mag?

    #16591
    lu-ke22
    Lid

    Sjirk heb je hem zelf opgestuurd naar HPI of heb je hem opgestuurd naar een rc shop want als je hem zelf opstuurd naar HPI krijgen altijd de winkel voorrang op onderdelen???

    😉
    Luke
    @sjirk wrote:

    @janschip wrote:

    Wat is het toch met jouw auto, veel pech zeg.

    ik weet het ook niet hoor, ik denk gewoon pech ik heb er niks raars meegedaan gewoon een beetje gras en een beetje springen (ong 1.5/2 meter) zou een savage aan moeten kunnen. maar de spullen komen er over ongeveer 3 weken aan…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
  • Het onderwerp ‘VERPLAATST !!! 27 mei 2012: 3e outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven