15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
  • Auteur
    Berichten
  • #16623
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik denk dat HPI de bups doorstuurt naar Castle Creations en afgaande van de ervaringen van een mede bomb lid zit daar niet veel vaart achter. Hij had een regelaar naar Castle gestuurt en het heeft 3 maanden geduurt voor hij hem terug had.

    #16625
    sjirk
    Lid

    @Aleq wrote:

    Wat een lange wachttijden zijn dat toch voor een HPI… waar bestel je als ik vragen mag?

    ik heb ze niet besteld, het is garantie. ik had mijn auto in amerika gekocht en daarom duurt het denk ik zo lang.

    #16626
    sjirk
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    Sjirk heb je hem zelf opgestuurd naar HPI of heb je hem opgestuurd naar een rc shop want als je hem zelf opstuurd naar HPI krijgen altijd de winkel voorrang op onderdelen???

    πŸ˜‰
    Luke

    De rc shop waar ik hem gekocht heb (in amerika), zei dat ik hem beter direct naar HPI moest sturen omdat dat sneller was. en ook omdat ik dan in Amerika moest wonen om die garantie via de winkel te kunnen krijgen. En dat de winkel altijd voorrang krijgt zou best wel een kunnen, had ik nog niet over nagedacht. πŸ˜‰

    #16637
    lu-ke22
    Lid

    De volgende keer gewoon naar b.v.b Bee racing opsturen en als zij het niet kunnen repareren word hij door gestuurd naar de importeur(van HPI) en dan krijgt Bee racing een nieuwe van de importeur en de importeur een nieuwe van HPI.
    Snappie πŸ˜‰
    Dat gaat wat sneller :ugeek:

    Luke

    #16638
    lu-ke22
    Lid

    @pinty wrote:

    ik kan er helaas niet bij zijn…weekend valt net verkeerd, ik moet werken……

    Ik moet het nog even afwachten omdat mijn nicht Zaterdag gaat trouwen :mrgreen:
    En dat moet ik natuurlijk niet missen πŸ˜‰

    Luke

    #16639
    sjirk
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    De volgende keer gewoon naar b.v.b Bee racing opsturen en als zij het niet kunnen repareren word hij door gestuurd naar de importeur(van HPI) en dan krijgt Bee racing een nieuwe van de importeur en de importeur een nieuwe van HPI.
    Snappie πŸ˜‰
    Dat gaat wat sneller :ugeek:

    Luke

    dus dat kan ook als ik hem daar niet gekocht heb ik denk niet dat ze er dan servicwe aan gaan verlenen.

    #16640
    lu-ke22
    Lid

    Uh ja ik had mijn slash 4×4 bij PK-racing gekocht en toen hij was door gebrand heb ik hem naar Bee-racing opgestuurd (ps had eerst gebeld wat het probleem was en hij zij dat het geen probleem was ivm de garantie van traxxas)

    Je moet gewoon de volgende keer met een goede Rc winkel even contact opnemen en het verhaal uitleggen snappie πŸ˜‰ πŸ˜‰

    #16641
    sjirk
    Lid

    ja i begrijp het volgende keer beter

    #16650
    Mario Koolmees
    Moderator

    5 inschrijvingen tot nu toe…? Mogelijk wachten rijders af hoe het weer is, maar dit is voor ons helemaal niet handig. We hebben liever dat je inschrijft en mocht het weer te slecht zijn dat je het niet ziet zitten, dan kan je altijd afmelden. Kost niks en voor ons geen moeite!

    Nu blijft het voor ons tot het laatste moment onduidelijk wie er allemaal komen op de meeting en dat is helemaal niet handig…

    #16653
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik zal mijn agenda er eens op na houden. Ik ben dan geloof ik wel vrij. Je hoort het.

    #16657
    Mario Koolmees
    Moderator

    Even goed opletten en lezen!!!

    We hebben de volgende situaties in mei:
    – Voor de meeting van 13 mei hebben we (nog) niet zoveel inschrijvingen.
    – Op 27 mei en 28 mei hebben we de training en wedstrijd voor de truggycup.
    – Op 27 mei verwachten wij niet heel veel truggycup rijders op de training.

    Nu is het idee daar om de meeting van 13 mei te verplaatsen naar de trainingsdag van de truggycup. Voordeel is dat je dan op een veel leukere, meer uitdagende baan rijdt. Ander voordeel is dat we maar 1 keer een baan aan hoeven te leggen in mei.

    We zijn benieuwd wat de rijders (en met name degenen die reeds ingeschreven hebben) hiervan vinden.
    Gezien de uitgebreide faciliteiten op 27 mei zullen we wel € 5,00 inschrijfgeld vragen i.p.v. € 3,00. Maar je krijgt er ook meer voor terug, een volledige baan met veel schansen, een rijdersstelling, verkoop eten en drinken, compressor en waarschijnlijk zelfs tijdwaarneming.

    #16658
    leo-rcc
    Deelnemer

    edit: nevermind, pinksterweekend, ik zag het al.

    #16659
    Mario Koolmees
    Moderator

    @leo-rcc wrote:

    Mis ik iets? Het weekend is toch 26 en 27 Mei?

    Ja je mist iets…dat is het pinksterweekend, training op zondag 27 mei en wedstrijd op maandag 28 mei πŸ™‚

    EDIT: Lol, laat maar πŸ™„ πŸ™„

    #16660
    DZH42
    Deelnemer

    Ik heb er geen problemen mee dat 13 mei verplaatst word, ik had 27 en 28 mei toch al vrij gehouden πŸ™‚

    #16661
    Aleq
    Lid

    En voor de gene die het leuk vinden om vriendschappelijk een wedstrijdje te rijden, de Starters klasse is wat voor jou!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
  • Het onderwerp ‘VERPLAATST !!! 27 mei 2012: 3e outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven