7 berichten aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
  • Auteur
    Berichten
  • #16791
    Mario Koolmees
    Moderator

    Een EFRA gekeurde uitlaat maakt 81-83 dB op 10 meter afstand en 1 meter hoogte. Dus 85 dB zit iets boven die norm, verder maken de standaard RTR uitlaten en motoren meestal minder geluid dan wedstrijd motoren. Dus mochten er metingen plaats vinden dan ga ik er van uit dat het allemaal goed komt.

    Mocht er gemeten worden en een auto blijkt teveel herrie te maken dan wordt deze uitgesloten van de meeting, training en wedstrijd. Voor ons is met het “blote” oor het verschil tussen de motoren/uitlaten moeilijk te bepalen.

    En ja, er is een behoorlijke kans dat er gemeten gaat worden. Dit is iets nieuws voor de gemeente dus ze willen op een goede manier ervaring op doen met deze hobby/sport.

    #16792
    THo
    Lid

    Dus mensen met een knalpijp, niet gaan rijden zondag hahaha.

    #16793
    Mario Koolmees
    Moderator

    @THo wrote:

    Dus mensen met een knalpijp, niet gaan rijden zondag hahaha.

    Gelukkig hebben wij geen knalpijp rijders in onze club dat zijn meestal bigscale rijders…die hebben wij er niet bij dus bij onze rijders verwacht ik geen problemen met auto’s die de geluidslimieten overschreiden.

    #16795
    leo-rcc
    Deelnemer

    Mijn tandwielen knarsen wel hard hoor.

    #16796
    pinty
    Deelnemer

    mijn tanden inmiddels ook…..

    btw: Leo, je hebt een mailtje van me!

    #16797
    leo-rcc
    Deelnemer

    @pinty wrote:

    mijn tanden inmiddels ook…..

    btw: Leo, je hebt een mailtje van me!

    Ik zag het idd, ik reply je zsm.

    #16812
    sjirk
    Lid

    ik kan niet sorry, mijn lijpo’s zijn nog niet binnen en ik kan dan dus ook niet lang rijden, ik kom dan dus niet ik zal de motor + regelaar z.s.m. aan leo terug geven.
    Veel Plezier allemaal!

7 berichten aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
  • Het onderwerp ‘VERPLAATST !!! 27 mei 2012: 3e outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven