15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #9661
    Mario Koolmees
    Moderator

    Beste vrienden van RCCZ,

    Na een aantal maanden van hard werken voor de club hebben wij afgelopen week als organisatie de tijd genomen om deze periode te evalueren. Enerzijds hebben wij geconstateerd dat we een groot gat in de markt hebben gevonden voor wat betreft de groep rijders die niet aangesloten zijn bij een vereniging, maar wel af en toe de kans willen hebben om hun materiaal op een leuke baan los te laten. Anderzijds zijn de manege meetings zeer succesvol gebleken en kregen wij alleen maar positieve reacties.

    Ondanks het succes hebben wij wel als organisatie moeten constateren dat het organiseren van meetings die inmiddels zo groot zijn geworden als ze nu zijn een zware last is geworden op onze schouders. Ons doel om een vereniging te worden met een vaste locatie heeft ingehouden dat wij talloze uren kwijt zijn aan het communiceren met leden, gemeenten, pers en bevriende clubs/verenigingen. Daarnaast komt er ook veel kijken bij het organiseren van een meeting, zelfs zoveel dat de organisatie heeft moeten concluderen dat ons plezier hierin langzaam maar zeker is vervlogen.

    Om die reden hebben wij besloten om voorlopig te stoppen met het organiseren van meetings en een adempauze in te lassen voor onbepaalde tijd. Als organisatie hopen wij dat het in de tussentijd langzamerhand weer gaat kriebelen om verder te gaan met meetings organiseren. In de huidige vorm, op kleinere schaal of grotere schaal…dat is voor ons op dit moment nog niet duidelijk. Het kan betekenen dat we over enige tijd besluiten om de club geen nieuw leven in te blazen, maar het kan ook betekenen dat we alsnog een aanbod krijgen van een gemeente en wij hier weer volop mee aan de slag gaan.

    Samenvattend; onze activiteiten worden voor onbepaalde tijd stopgezet en wij zullen de komende tijd geen meetings organiseren. De site en het forum blijven gewoon bestaan, dus mochten er rijders zijn die via het forum af willen spreken om samen te gaan rijden; geen enkel probleem!

    Als organisatie zullen wij voorlopig ons bezinnen op de toekomst…wij vragen hiervoor jullie begrip.

    Namens het bestuur/de organisatie,
    Arjan, Richard, Wim, Mike en Mario

    #13259

    Hai,jongens.
    Jammer om te horen,maar ik had het wel gedacht.
    Het is best een zware belasting voor de organisatie,bij ons is het ook bijna in de soep gelopen vorig jaar.
    Er komt best veel bij kijken en een locatie is het belangrijkste.
    Het opzetten is het probleem niet,maar het draaiende houden wel.
    Mensen zijn in het begin erg betrokken en beloven van alles te zullen doen.
    Ook bij ons was het zo dat op een gegeven moment de crew niet meer aan rijden toekwam omdat alles op schouders neer kwam.Het viel ook een beetje uit elkaar.
    Joop regelt nu de bigscale en Jos de nitro baan.
    Gelukkig hebben we een hechte groep die altijd wel wil helpen met opbouwen en afbreken.
    Ook als er wat nodig is zijn er altijd wel leden die doneren,gelukkig.
    Rijden kunnen jullie bij ons ook,en in de tussentijd een locatie zoeken of regelen.
    Succes bij de gemeente is ook belangrijk.
    Hoop dat jullie het toch voor elkaar krijgen,

    groet Stef.

    #13261
    Ian2406
    Deelnemer

    Hey , jammer dat er voorlopig geen meetings meer zijn 🙁 maar ik begrijp het inderdaad wel.
    Toch bedankt voor het organiseren van de alltijd gezellige en goede meetings 🙂

    Ian

    #13263
    lu-ke22
    Lid

    zeker jammer dat er een tijdje geen meeting meer zijn maar ik snap het natuurlijk wel volkomen lijkt mij zeker ook een last op de schouders
    zeker met de organiztie toch bedankt voor de leuke meetings

    gr luke

    #13272
    freddynightmare
    Deelnemer

    T is dat je t bericht op 31 maart neerzet dacht hopelijk dat t n 1 april grap was.
    Heel jammer om dit te horen ben bang dat dit t einde word van rc zoetermeer.

    #13273
    pinty
    Deelnemer

    Om nou te zeggen dat dit het einde betekend voor rcc, is nog veel te vroeg. Voorlopig even een rust-periode, daarna kijken we wel verder.

    #13278
    Jizmac
    Deelnemer

    Ook ik had stille hoop dat het een 1 aprilgrap was. Niet dus.

    Jongens, neem de tijd.

    #13303
    Jos Borgdorff
    Deelnemer

    Jullie zullen wel weer denken, daar heb je die bolle weer maar wat mij verbaasd buiten het feit dat er een rustpauze ingelast wordt er zo weinig reacties zijn op dit onderwerp.

    Als er een meeting is, is de inschrijving zo vol, nu met dit bericht hoor je bijna niemand..

    #13304
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jos Borgdorff wrote:

    Jullie zullen wel weer denken, daar heb je die bolle weer maar wat mij verbaasd buiten het feit dat er een rustpauze ingelast wordt er zo weinig reacties zijn op dit onderwerp.

    Als er een meeting is, is de inschrijving zo vol, nu met dit bericht hoor je bijna niemand..

    Dat was mij/ons ook al opgevallen…weet ook niet of we dit als positief of negatief moeten opvatten.

    #13305
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik wist zelf niet zo goed hoe ik hier moest op reageren. Aan de ene kant is er een teleurstelling en aan de andere kant begrip. Zodra je iets neerzet wat een emotie heeft, dan kan het zeer snel als verkeerd worden opgevat. Dat was bij mij het geval. Daarom heeft het persoonlijk even geduurd voordat ik hier een bericht plaatste. Anderen kunnen dit ook hebben en na wat wachttijd worden de meeste meningen niet meer geplaatst. Het is in mijn optiek dus niet negatief dat er niet veel reacties staan. Degene die negatief willen reageren doen dat toch wel. De positivo’s meestal niet.

    Dat is een typische nederlandse eigenschap. 😉

    #13306
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jizmac wrote:

    Ik wist zelf niet zo goed hoe ik hier moest op reageren. Aan de ene kant is er een teleurstelling en aan de andere kant begrip. Zodra je iets neerzet wat een emotie heeft, dan kan het zeer snel als verkeerd worden opgevat. Dat was bij mij het geval. Daarom heeft het persoonlijk even geduurd voordat ik hier een bericht plaatste. Anderen kunnen dit ook hebben en na wat wachttijd worden de meeste meningen niet meer geplaatst. Het is in mijn optiek dus niet negatief dat er niet veel reacties staan. Degene die negatief willen reageren doen dat toch wel. De positivo’s meestal niet.

    Dat is een typische nederlandse eigenschap. 😉

    Dan vatten we het maar positief op!
    Het is immers ook een mooi en zonnig dagje 😉

    #13345

    ah jammer mannen!
    de paar meetings die ik bezocht heb (1 buiten en 1 binnen),
    vond ik erg leuk en leerzaam!
    zeker de praatjes zo onderling, en de tips die ik (ongevraagd),
    mocht ontvangen van andere ECHTE liefhebbers.

    Neem de tijd, jullie zijn tenslotte ook vrijwilligers met de juiste bedoelingen.
    Hoop dat het met de tijd weer wat gaat kriebelen,
    en er een kleine meeting georganiseerd zal worden.
    Ik zal er dan weer bij zijn, en eventueel ingezet kunnen worden voor baan-inzet.

    genieten jullie voorlopig eerst maar van het “zelfrijden”
    voorlopig is het nog errug mooi weer hiervoor!

    tevens is zo nu en dan een oproepje,
    om op een bepaalde lokatie te gaan raggen ook altijd leuk!

    de meetings waren leuk, aan de inzet van het team heeft het absoluut niet gelegen!

    #13361
    Mario Koolmees
    Moderator

    Even een update voor de leden van RCCZ, volgende week gaat de crew vergaderen over de toekomst van club en op welke wijze wij zaken weer willen gaan oppakken op een dergelijke manier zodat zowel rijders als crew plezier kunnen beleven aan meetings en de tijd die erin gestoken beperkt kan worden.

    Zodra onze vergadering plaats heeft gevonden zullen wij de plannen voor 2011 hier neerzetten. Daarbij hebben wij wellicht ook de hulp en de meningen van de leden/rijders nodig. Dus zodra onze plannen compleet zijn en gecommuniceerd worden; laat weten wat jij er van vindt en of je bereid bent om de club te ondersteunen.

    Wat wel belangrijk is: wanneer er toezeggingen worden gedaan om bepaalde zaken te regelen moeten we daar wel ook op kunnen vertrouwen en kunnen bouwen!

    #13363
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik ben benieuwd. Ik hoor / zie wel hoe ik kan meehelpen. Soms heb ik de pieper en soms niet.

    #13383
    freddynightmare
    Deelnemer

    Hoi nog gefeli met je prijzen v/d truggycup.
    IK heb misschien wat kleine tips wat betreft n vaste locatie,ik zie bij de andere vaste clubs dat t terrein eigen grond is of van verenigingen.
    Is t geen idee om te kijken naar bv crossmotorterreinen(clubs)(bleiswijk)http://www.mccbleiswijk.nl/ waar ze misschien nog n stuk grond xtra hebben om daar eventueel n baan te maken.
    En ik weet ook n vereniging in rijswijk/delft (http://www.despartaan.nl/) dat was in eerste instantie n wielerbaan en in de winter werd t ondergespoten om te kunnen schaatsen,daar hebben ze nu n mountainbiketerrein van gemaakt en hebben naast t parcour nog n stuk grond over.
    Ik noem maar wat op hoor maar wie weet 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Het onderwerp ‘Voorlopig even geen meetings’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven