3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #9489
    Anko
    Lid

    Voor de meeste wel bekent, Anko.

    Heb bijna 2.5 jaar gereden, en heb nu alles verkocht, omdat ik meer met heli’s vlieg, heb nog een Hobao ST pro staan..
    Toch maar lid geworden van dit forum omdat hier meer gezelligheid heerst dan op de andere(vooral diegene met die ene meneer :ugeek: …………………………………………………………………………………. hé mario!)

    Iig, de Hyper heb ik nog, t plan is er om hem BL te maken met een Castle set… aangezien ik nu toch al dure laders en accus moet hebben vanwege mn heli’s.

    Hoop dat ik ook hier welkom ben met mn heli’s:) zou wel gaaf zijn, voor mij, en ook als reclame voor jullie 😀

    Hier ff een fototje van mn hobao in actie. torretje wat er opzat is inmiddels 2 keer overleden..

    En wat ik toch nog het leukste vind om te doen:

    PS: ik blijf die Eihoofdigen smileys te gek vinden hahah 😀 😆

    #10195
    pinty
    Deelnemer

    Welkom Anko. Volgens mij hebben we mekaar al eens ontmoet in woerden (indoor vliegen)

    #10197
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hoi Anko, leuk dat je op de site hebt aangemeld…je bent altijd welkom bij ons clubje zowel met de Hobao als de heli. Alleen vliegen zal in overleg met de ZLC gaan aangezien we een autootjes club zijn en blijven.

    Tja en de reden dat je minder op een andere site zit…ik zal er niks over zeggen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het onderwerp ‘Voorstellen maar!’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven