8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #9533
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dit onderwerp is voor als er iets niet lukt met het forum of als je andere opmerkingen hebt over de werking ervan.

    #10825

    ik heb een soort van bug, want als ik de nieuwe berichten gelezen heb wat rood knippert in de hoofd-forum pagina. Blijft het vervolgens rood totdat ik werkelijk gereageerd heb. Beetje hinderlijk dan denk je telkens van ooh er is iets nieuws gereageerd en dan blijkt het toch van niet.

    #10837
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als je naar forumoverzicht gaat dan zit daar rechts een knop “Markeer alle forums als gelezen”.
    Klik hierop en je hebt geen knipperende icoontjes meer.
    Andere optie is om rechts bovenin op “Toon nieuwe berichten” te klikken, die werkt ook handig.

    #15179
    sjirk
    Lid

    ik wil een onderschrift toevoegen hoe moet dat?

    #15180
    meneermini
    Deelnemer

    gebruikspaneel en dan profiel en daar staat tie

    #15184
    sjirk
    Lid

    dank je wel!

    #15379
    sjirk
    Lid

    mario, ik was even op de site van pk-racing aan het kijken en daar staan rc-clubs ( http://www.pkracing.nl/ ) dan op ”clubs in NL, en daar staan jullie niet bij misschien even toevoegen? p.s. staat helemaal onderaan. 🙂

    #15380
    Mario Koolmees
    Moderator

    @sjirk wrote:

    mario, ik was even op de site van pk-racing aan het kijken en daar staan rc-clubs ( http://www.pkracing.nl/ ) dan op ”clubs in NL, en daar staan jullie niet bij misschien even toevoegen? p.s. staat helemaal onderaan. 🙂

    Hier staan alleen officiële clubs, wij zijn uiteindelijk niet meer dan een vriendengroep die meetings organiseren. Wanneer wij een locatie met een baan en contributie betalende leden zouden hebben komen we in aanmerking voor vermelding op de website van PK Racing.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Het onderwerp ‘Vragen over het forum….stel ze hier!’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven