15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #9673
    Mario Koolmees
    Moderator

    Beste rijders, leden en geinteresseerden van RC Club Zoetermeer,

    Nadat wij op 31 maart hebben besloten een pauze in te lassen in de organisatie van onze meetings hebben wij op 3 mei met de overgebleven crew leden een vergadering gehouden over de toekomst van RCCZ.

    De aanleiding voor de pauze is onder meer geweest (zoals eerder beschreven) dat de lol in het organiseren van meetings bij de crew langzaam verdwenen is. Als gevolg hiervan heeft Mike besloten om uit de club organisatie te stappen. Daarnaast heeft Arjan aangegeven de ontwikkelingen op gebied van bigscale te willen afwachten, als daar een crew voor komt blijf hij actief bij RCCZ, zonder bigscale niet. Ondanks deze beslissing zijn wij Mike en Arjan zeer dankbaar voor de tijd en input in de club.

    Uiteraard hebben de resterende crew leden (Wim, Richard en Mario) besproken en bekeken op welke wijze wij de club voort kunnen zetten, op een manier zodat voor ons de lol blijft bestaan en de hoeveelheid tijd op een of andere manier in de hand gehouden kan worden. Om die reden hebben wij besloten om verder te gaan als club voor nitro en electro rijders (alle modellen tot en met schaal 1:8). Voordeel voor de deze crew is, dat de meetings minder groot zijn en dus ook minder tijd vragen van de crew.

    Naast deze beslissing zal ook het format van de meetings enigzins aangepast worden. Voor de opbouw en het afbreken van de baan zullen we voortaan een beroep doen op de rijders, de crew zorgt voor de planning qua datum en de aanwezigheid van de materialen. Maar ter plaatse zullen de rijders de meeting zelf in goede banen moeten leiden.Dat houdt in dat iedereen een beetje moet helpen, met baaninzet, baan netjes houden en opbouw en afbreken. Een meeting moeten we dus met zijn allen doen…zodoende komt er wat minder druk bij de crew (sommigen zullen dit format herkennen van RC Nitroteam).

    Daarnaast blijven we werken met een inschrijvingssysteem, en gaan we alle rijders om € 3,00 rijgeld vragen. Van het rijgeld zullen wij uiteraard aan verbetering en vernieuwing van de baanmaterialen blijven werken. Helaas hebben wij sinds maart ook geen vervoer meer voor de baanmaterialen, de kans is groot dat wij hiervoor iedere meeting een aanhangwagen moeten huren, wat uiteraard ook de nodige kosten met zich mee brengt. Overigens zou het heel erg helpen als er een van de rijders zich aanbiedt, die maandelijks een busje kan regelen of een trekhaak heeft voor het trekken van de aanhanger.

    Blijft uiteraard de vraag; Wat doen we met de bigscale groep? De beslissing die wij hebben genomen vinden wij als club uiteraard niet leuk, maar voor het voortbestaan hebben wij helaas hier wel een keuze moeten maken. Ondanks dat staan wij wel open om ook verder te gaan met bigscale. We doen daarom een beroep op een aantal rijders uit de bigscale groep (3 of 4) om zich gezamenlijk als crew aan te melden en de bigscale organisatie voor hun rekening te nemen. In juni gaan wij de eerste buiten meeting organiseren, dit kan gewoon ook met bigscale zijn…maar dan moet er voor 20 mei een bigscale crew zijn. Voorafgaand aan de eerstvolgende meeting kunnen de huidige crew en toekomstige bigscale crew dan nog overleg hebben over taakverdeling en andere organisatorische zaken.

    Samenvattend:
    – Begin juni is er in ieder geval een meeting voor de nitro/electro rijders.
    – Wil je de club steunen en kan je wat voor ons betekenen, laat wat van je horen.
    – Met name vervoer is op dit moment het grootste struikelblok, heb jij mogelijkheden…meldt je bij ons!
    – Voor het rijgeld vragen wij begrip, op deze manier kunnen wij de kosten van een meeting waarborgen aangezien het niet zo moet en kan zijn dat de crew op moet draaien voor de kosten.
    – Wanneer er voldoende rijders aanmelden voor een bigscale crew (voor 20 mei) zullen wij proberen ook voor bigscale een meeting te realiseren.

    Namens de crew hopen wij op een succesvolle voortzetting van RC Club Zoetermeer, zonder rijders geen club en geen meetings, maar zonder crew ook geen meetings…dus kan en wil je helpen, laat het weten!

    Namens de RCCZ organisatie,
    Wim, Richard en Mario

    #13426
    Bram
    Lid

    Als de datums uitkomen willen Alex en ik altijd helpen.

    En het is zeker belangrijk dat jullie er zelf ook plezier aan hebben.

    #13430
    Jizmac
    Deelnemer

    zelfde als hierboven

    #13433
    lu-ke22
    Lid

    geweldig dat het door gaat ik zal zeker komen op de meetings ik zou best spullen mee kunnen nemen ligt er alleen aan wat ??? mijn ma kan wel aan een oude brandslangen komen.

    gr luke

    #13436

    super jongens!
    m’n carson gaat weer als de brandweer, dus ik zal weer snel van de partij zijn.
    al hoop ik dat er ook nog een big scale clubje komt (die dan overigens wel rijden op een “normale” manier) want ik heb vorige week m’n eerste big scale gekocht (FG Marder)

    #13440
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Kuno Mooren wrote:

    super jongens!
    m’n carson gaat weer als de brandweer, dus ik zal weer snel van de partij zijn.
    al hoop ik dat er ook nog een big scale clubje komt (die dan overigens wel rijden op een “normale” manier) want ik heb vorige week m’n eerste big scale gekocht (FG Marder)

    Bigscale is geheel afhankelijk van het feit of er rijders zich aanmelden als crew. Voorwaarde voor een bigscale “afdeling” binnen RCCZ is een bigscale crew van 3 tot 4 personen.

    @lu-ke22 wrote:

    geweldig dat het door gaat ik zal zeker komen op de meetings ik zou best spullen mee kunnen nemen ligt er alleen aan wat ??? mijn ma kan wel aan een oude brandslangen komen.

    gr luke

    Materialen hebben we niet echt nodig, wat we nu hebben is vooralsnog voldoende om een leuke baan mee aan te kunnen leggen. Het is vooral dat we iemand zoeken die ons (liefste bij iedere meeting) kan helpen met het vervoer van deze materialen, we zoeken daarvoor iemand die de beschikking heeft over een busje of een trekhaak zodat we een aanhanger kunnen huren.

    #13441
    lu-ke22
    Lid

    sorry ik zou echt wel willen maar ik ben jammergenoeg nog geen 18 dus kheb geen auto

    gr luke

    #13442
    Mario Koolmees
    Moderator

    @lu-ke22 wrote:

    sorry ik zou echt wel willen maar ik ben jammergenoeg nog geen 18 dus kheb geen auto

    gr luke

    Weet ik, misschien een trekhaak op je slash 😉

    #13443
    lu-ke22
    Lid

    goed idee zo iets maar dan zonder boot 😆

    [youtube:2qnmzx91]http://www.youtube.com/watch?v=8xjbsjMK1JE[/youtube:2qnmzx91]

    gr luke

    #13445
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hij is leuk…mis alleen nog een helicopter deck op die boot 😉

    #13446
    mikeon
    Deelnemer

    nee want dan krijg je van dit soort dingen:

    [youtube:o54drtp3]http://www.youtube.com/watch?v=VT5Zxo0aF8o[/youtube:o54drtp3]

    #13447
    Mario Koolmees
    Moderator

    Volgens mij gaan we offtopic 😉
    Voor youtube hebben we ook een mooi topic… lol

    #13554
    Mario Koolmees
    Moderator

    We hadden de mogelijkheid open gelaten voor de bigscale groep om voor 20 mei aan te melden met een crew. Vanuit de bigscale hoek heeft Arjan aangeboden om daar onderdeel van uit te maken en Willem heeft aangegeven op de meetings zelf bereid te zijn om te assisteren. Voor de rest hebben wij helaas niets vernomen van de bigscale rijders.

    Voor nu houdt dit in dat wij vanaf dit moment alleen voor nitro en electro meetings zullen organiseren. De deur voor bigscale rijders blijft altijd open staan overigens. De enige eis is dat er op een bepaald moment een crew van 3 of 4 personen zich meldt die de organisatie van het bigscale deel op zich willen nemen.

    Overigens hebben wij de datum voor de komende meeting al bepaald, dat is maandag 13 juni 2011 geworden (2e pinksterdag). Deze meeting is dus, zoals eerder gezegd, alleen voor nitro en electro rijders en auto’s met een maximale schaal van 1:8.

    Binnenkort zullen wij alle leden en rijders nog per email uitnodigen voor de komende meeting.

    #13563

    Vet dat jullie doorgaan! Ik had ook een mail ontvangen en hierop gereageerd, waarin ik vertelde dat ik evt wel wilde meehelpen bij het op of afbouwen als ik kon.

    #13565
    Mario Koolmees
    Moderator

    @rcfanaat wrote:

    Vet dat jullie doorgaan! Ik had ook een mail ontvangen en hierop gereageerd, waarin ik vertelde dat ik evt wel wilde meehelpen bij het op of afbouwen als ik kon.

    Je mail is niet ongelezen voorbij gegaan hoor! Alle rijders die willen helpen met opbouwen en/of afbouw kunnen we goed gebruiken, op die manier doen we het met zijn allen en vele handen maken licht werk.

    Dus ondanks dat we geen antwoord hebben gestuurd, we maken graag gebruik van je hulp en daarvoor onze hartelijke dank…bij voorbaat!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Het onderwerp ‘RC Club Zoetermeer gaat door!’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven