9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #9879
    Mario Koolmees
    Moderator

    Aangezien de voorpagina van de website niet veel toe te voegen had hebben we dit onderdeel verwijderd en kom je voortaan direct op het forum terecht. Dit maakt voor ons het onderhouden van de site eenvoudiger en dat scheelt weer een hoop tijd met updates e.d.

    Let wel op, als je favorieten gebruikt dat de linkjes gewijzigd kunnen zijn!

    PS: Waarschijnlijk zullen we ook het forum t.z.t. voorzien van een aangepast thema/uiterlijk.

    #17244
    Mario Koolmees
    Moderator

    De oude voorpagina is via deze link nog wel beschikbaar:

    http://www.rcc-zoetermeer.nl/wordpress

    #17245
    meneermini
    Deelnemer

    oke maar vind het raar dat ik niet bij leo kan reageren kan uberhoud niet bij off tropic reageren

    #17246
    Mario Koolmees
    Moderator

    @meneermini wrote:

    oke maar vind het raar dat ik niet bij leo kan reageren kan uberhoud niet bij off tropic reageren

    In het off-topic deel stond snel reageren niet aan. Dat is nu aangepast.
    Wanneer er in een onderwerp geen reactie vak onderaan kan je altijd op de “New Reply” knop klikken, je komt dan in de volledige bewerker en daar kan je gewoon een reactie achterlaten.

    #17247
    meneermini
    Deelnemer

    ja oke dankje is af en toe makkelijker maar dat de site aangepast is vind ik wel oke maar ik klik ierderekeer 😀 verkeert

    #17263
    leo-rcc
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    oke maar vind het raar dat ik niet bij leo kan reageren kan uberhoud niet bij off tropic reageren

    PM moet nog steeds werken hoor.

    Ik kom alleen niet meer bij het forum via Tapatalk, klopt dat?

    #17264
    Mario Koolmees
    Moderator

    Tapatalk werkt bij mij wel gewoon… Heb je de laatste versie? Misschien ook je cache even leeg maken?

    #17265
    leo-rcc
    Deelnemer

    Ik heb het account moeten verwijderen en het forum opnieuw moeten opzoeken, maar het werkt weer.

    #17266
    Mario Koolmees
    Moderator

    @leo-rcc wrote:

    Ik heb het account moeten verwijderen en het forum opnieuw moeten opzoeken, maar het werkt weer.

    Toppie!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Het onderwerp ‘Website vereenvoudigd’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven