7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #9970
    Mario Koolmees
    Moderator

    Via Stichting Promotie Scheveningen hebben ik een verzoek ontvangen om een demonstratie dan wel wedstrijd te organiseren op het strand of op de boulevard in Scheveningen.

    Ter promotie van de hobby / club denk ik dat het belangrijk is om hier invulling aan te geven, mogelijk in combinatie met andere clubjes/groepjes uit de omgeving. Ik heb dit verzoek ook voorgelegd aan de truggy masters rijders dus ik ben erg benieuwd of zij misschien een wedstrijd willen rijden.

    Al met al, werk aan de winkel…maar zonder hulp gaan we dit niet rond krijgen. Je moet dit zien in de vorm van de truggy cup wedstrijd die wij al eens in Zoetermeer hebben georganiseerd dus er gaat veel tijd -en werk in zitten.

    Zodra ik meer details heb zal ik dit melden maar vooralsnog ben ik benieuwd of er RCCZ leden/rijders interesse hebben.

    #18260
    Marceltrucker
    Deelnemer

    ja ik wil wel meehelpen.
    hangt ook erg af van de datum, dag

    #18262
    pinty
    Deelnemer

    voor mij precies zo.
    Ik zou er dan voor kiezen om een demo-dag te maken, met om het uur/ half uur een wedstrijdje van de verschillende klassen.
    Op het strand zelf, ga ik niet rijden ivm het zout.
    Op de boulevard zou wel leuk zijn, maar is daar voldoende plek, en wat wordt de ondergrond? en hoe en waarmee zet je het parcours uit en vast?
    en deze vraag had ik ook al via fb gesteld: Hoe zit het met parkeren?
    Als je gewoon moet betalen voor het parkeren, kan dat wel eens behoorlijk duur gaan worden.

    #18264
    Mario Koolmees
    Moderator

    Duidelijk verhaal, mijn gevoel gaat ook richting een demonstratie…maar dan moet het wel een goede zijn!
    Een wedstrijd heeft mijns inziens allemaal haken en ogen.
    Parkeren is een goed punt dat zal ik meteen aandragen of dat voor onze rijders groep gratis wordt. Wanneer dat niet zo is: kansloos!

    #18265
    meneermini
    Deelnemer

    zelfde reactie als me vader (marceltrucker)

    #18266
    DZH42
    Deelnemer

    ja lijkt me wel leuk op het strand, tenslotte is het daar allemaal begonnen!
    Ik laat wel de Serpent thuis en neem de Slash en de Savage mee 🙂

    Maar inderdaad de parkeerkosten zullen wel hoog oplopen als we moeten betalen, ik hoop wel dat er iets geregeld kan worden.

    #18289
    CatSpawn
    Deelnemer

    Lijkt mij ook wel leuk.
    Maar overal in Scheveningen is betaald parkeren.
    En de prijzen liegen er niet om.
    Ik weet wel een straat waar het nog niet betaald parkeren is, maar dat is niet dichtbij de boulevard van Scheveningen.
    Ik hoor het wel, afhankelijk van de datum wil ik mij aanmelden en waar nodig helpen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘Wedstrijd of demonstratie Scheveningen strand’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven