#17234
meneermini
Deelnemer

Hallo Allemaal,
Wat hadden we het weer getroffen met het weer, zoals het eigenlijk altijd hoort te zijn.
Er lag een leuk baantje, het was gezellig en er was veel publiek. Wat wil een mens nog meer.
Zoals jullie ondertussen van mij gewent zijn heb ik uiteraard ook weer geprobeerd deze dag digitaal vast te leggen. 😀
Uiteraard wil ik jullie deze vastlegging niet onthouden en dus kunnen jullie mijn foto’s en filmpjes bewonderen op https://picasaweb.google.com/114592743992400878517/RcMeetingDemo20912
Verder wil ik jullie laten weten dat ik het in iedergeval weer naar mijn zin gehad heb en genoten heb van alle foto’s en filmpjes. Alleen wel jammer dat die jongen met die zuurstok voor al die mooie auto’s is gaan staan 😆 😆
Ik heb in iedergeval genoten van alle hoge sprongen, mislukte sprongen, gevechten, liefdesuitingen (of was het overrijden), een zeer geconcentreerd gezicht en van alle grote en kleine voertuigen.
Als laatste wil ik tot slot iedereen veel kijkplezier wensen met mijn bijdrage en tot de volgende keer.
groet
Marcel (vader van)

Winkelwagen
Scroll naar boven