#11604
Jos Borgdorff
Deelnemer

Mijn mening (voor wat die waard is) :

Op een enkeling na heeft iedereen zich goed gedragen er waren ook erg veel rijders in de bak.

In het begin was er iemand die als een gek tekeer ging, later, zeker tijdens en na de afvalrace begreep deze persoon ook waar het omgaat, rondjes rijden en proberen door techniek de snelste te zijn en niet vol gas overal overheen denderen waardoor er zeker schade ontstaat. Ben echt geen mietje heb flink geraced met mijn nitro 1/8 en 1/12 tussen de bigscale’s en daardoor ook geen schade opgelopen, wel een draagarmpje kapot van de 1/12 omdat ik in de ‘kom’ op het rechte eind te hoog uitkwam en volgas tegen een pilaar knalde 🙂

Als tijdens het racen een auto kapot gaat vind ik niet erg maar niet door zaken als vol gas staan geven als je tegen of op elkaar staan, mijn maat koste dat zijn kap gisteravond en dat is niet nodig.

Zeker na dit incident aan het begin van de meeting ging het een stuk beter, ook de keuze om de bigscale’s in twee heats te doen omdat het anders te vol was op de baan.

Wat wel jammer was en dat hoorde ik van meerdere mensen was dat het kwartier rijden zo voorbij was misschien kan dat anders volgende keer ?

Overall:
Een geweldige meeting met een grote opkomst, respect voor de organisatie voor de toffe avond !

Winkelwagen
Scroll naar boven