#15096
Bram
Lid

Zo, dat was een hele mooie afsluiting van het Truggycup spektakel 2011 !!!

Mario nogmaals van harte met je studentskampioenschap!!!!!!

Alex heeft de 3e plaats van de studentskampioenschap dit jaar.

Wat de wedstrijd van vandaag betreft was Alex 2e student overal wat dus weer 2 bekers opleverde.

De eerste 2 kwali’s gingen niet echt lekker………..de 1e was de baan spekglad met op sommige delen zelfs ijs!!!! resultaat 6 ronden
De 2e kwali ging beter totdat zijn humpack leeg was………… wat denk ik met de kou had te maken. weer 6 ronden
De 3e kwali ging eindelijk alles goed en bracht 8 ronden als resultaat.

Daarna de kwart finale, als 4e gestart en na de start achter Mario (1e) reed Alex al op de 2e plaats.
Na een paar rondjes deed zijn transponder iets raars waardoor zijn ronde niet geteld werd en hij zo op de 7e positie reed…………..

Aangezien de eerste 5 doorgaan moest hij dus aan de bak………….en reed zijn eigen na de 3e plaats op de finisch, dus door naar de halve finale.

Dus de halve finale: startplek 9, 1 plaatsje achter Mario die op 8 starte.
Na een hele goede start tussen de Masters even een paar ronde op de 4e positie gereden en daarna terug gezakt naar de 7e plaats.

Deze master coureurs waren toch net iets te snel, maar de 7e plaats leverde wel genoeg punten om 3e in het students kampioenschap te worden.

Toen volgde de studentsfinale en daar gebeurde iets raars………………..Mario en Alex werden niet ingedeeld, dit terwijl ze de enige students waren die de halve finale hadden gehaald.
Na enig protest van onze kant bij de wedstrijdleiding en de organisatie ( die notabene zij dat dit niet klopte) mochten zij niet starten!!!!

Toen 2 minuten voor de start kon er een andere rijder niet starten en mocht Alex op positie 10 starten.
Dus snel de auto warm rijden en starten.

Een hele goede start, vanaf positie 10 in 1 ronde naar positie 2!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helaas gaf na ongeveer 12 ronde het lager van het achterdif het op en viel de achteraandrijving weg en was het klaar…………maar……..de punten waren binnen!!!!!!!!!!!!

Al met al heb ik het een heel leuk race seizoen gevonden en ben ik best wel trots op de prestaties van het Team AKmodelbouw wat met rijder Mario Koolmees een heel mooi resultaat heeft behaald met de 1e plaats in het students kampioenschap en met Alex Kozijn met de 3e plaats in het students kampioenschap!!!!!!!!!!

Het was leuk, gezellig en vooral mooi en sportief!!!!!!

Volgend seizoen rijden zij beide in de Master klasse en ik hoop dat het dan net zo word als dit jaar.
Wij gaan in de winterstop kijken wat we aan sponseringen kunnen gaan regelen om volgend seizoen weer een succesvol race seizoen te kunnen gaan rijden.

Ohja, nu zou ik bijna de tombola vergeten, waar Alex het nr 1 lot had en daar de eerste keus had en dus een nieuwe motor heeft gekozen.
Ik dacht dat Mario een LRP handdoek gekozen heeft??????????

Het ziet er naaruit dat Alex volgend seizoen weer met Werks motoren gaat rijden, maar op wat voor auto?

Winkelwagen
Scroll naar boven