#16475
Mario Koolmees
Moderator

@meneermini wrote:

Hallo Allemaal,

Wat hadden we het weer getroffen met het weer. Beetje bewolkt, dan zonnetje en tot slot weer bewolkt maar regen was er niet. Wat wel tijdens de bewolking goed te voelen was dat de temperatuur niet echt hoog lag, maar volgens mij heeft dat voor niemand de pret mogen drukken alhoewel de fohn wel uitkomst bracht. 😀
Neemt niet weg dat het erg gezellig was en wat was het een uitdagende baan.
Voor diegene die er op zaten te wachten dan hier mijn bijdrage van foto’s en filmpjes.
Het heeft iets langer geduurd dan ik wilde maarja met veel foto’s gaat er ook veel tijd in het bewerken en uitzoeken zitten. https://picasaweb.google.com/114592743992400878517/RCMeetingOss070412#

Geniet maar lekker na en tot de volgende keer. 😀

groet
Marcel (vader van)

Marcel,

Mooie foto’s en filmpjes heb je gemaakt…leuk om op deze manier de dag nog eens een keer te kunnen herbeleven. Zou je op Picasa in kunnen stellen dat we de foto’s ook kunnen downloaden, deze knop is nu grijs….?

Uiteraard zijn wij ook benieuwd of jullie deze dag leuker of even leuk als een normale meeting op Prisma vinden. Voor de meesten is het uiteraard leerzaam om eens op een baan te rijden, volgende meeting doen we weer op Prisma, maar de meeting daarna gaan we wellicht weer een uitstapje maken.

Tot de volgende meeting!

Winkelwagen
Scroll naar boven