#14699
Rajeev
Lid

@snellehenk wrote:

Niets ten onrechte van een Bullet, dat is een leuke auto…maar laat je vriend ook eens kijken naar een HPI Trophy in de buggy of truggy variant. Daarmee koop je een 1:8 auto waarmee je knalhard door de bochten kan. Dat is hetgene waar het de Bullet een beetje ontbreekt. Aan de andere kant voor de fun, lekker backflips makken en maf doen, daar is de Bullet weer geschikter voor.

Ik kan je geen ongelijk geven. De Bullet is inderdaad wat minder in bochten, als je met hoge snelheden een bocht door wilt gaan, zal je 9/10 keren af moeten remmen, wil je goed door de bocht gaan. Met een Trophy weet ik het niet, omdat ik hem zelf nog nooit gereden heb, maar ik heb wel gehoord van een goeie vriend van mij (aestiva heet hij, op Modelbouwforum), hij had een Trophy 4,6 en dat ding was wreed zei hij, veel robuuster dan de Bullet, en dat geloof ik zeker. En ja, de Bullet is echt een karretje om te mishandelen, maar ik denk dat je met zo’n Trophy toch een stukje zuiniger bent, hij is daarnaast ook een stuk duurder. Misschien vindt je iets op marktplaats! Kijk!

Tipje: Kijk anders ook voor de HotBodies Lightning GT10 (Sport), die zijn als het goed is hetzelfde, alleen goedkoper, ik denk omdat hij niet de naam van HPI draagt, maar HotBodies is ook een onderdeel van HPI dus ja…

Ik zou zeggen, aan de Bullet zal je geen spijt hebben, maar een Trophy lijkt mij toch beter, aangezien ik hier en daar hoor van die wagen. Misschien kan je dan voor de Buggy 3.5 gaan, is beter dan de Bullet en doet iets onder dan de Trophy 4,6

Houd me op de hoogte van de beslissing van je vriend!

En ik wens hem succes met zijn keuze!

Winkelwagen
Scroll naar boven