#14725
Rajeev
Lid

@mikeon wrote:

Tja, ik moet Rajeev wel gelijk geven, ik ben zelf ook altijd zeer tevreden geweest met HPI. Prima kwaliteit, leuke prijs, en zeer goed leverbaar. Af en toe vind ik sommige dingen niet slim bedacht in de auto’s, maar toch zeer tevreden.

Echter, zoals Bram al zegt, kom gewoon even kijken, dan kun je veel makkelijker beslissen wat je leuk vind.

Zo is het remsysteem van de Bullet een groot nadeel, de auto remt pas (goed) na een paar aanpassingen over het dichtdrukken en het inschakelen van de remmen.
Dit is niet echt heel moeilijk, maar voor een beginner is het wel even irritant!
Wil je dat de auto echt helemaal stil staat na 1 druk op de rem, kost dat je een servo van ik denk ongeveer €40,- á €50,- euro, die heeft namelijk de kracht om hem helemaal dicht te drukken en dan staat je auto echt gewoon stil.
Als je eventueel voor de Bullet gaat en problemen hebt met het remmen (misschien dat dit bij de nieuwe versie is opgelost…) kan je mij altijd een PB’tje sturen. Ik leg je dan wel uit hoe en wat!

Winkelwagen
Scroll naar boven