#16984
Mario Koolmees
Moderator

Nou een kort verslag want veel valt er niet te vertellen…
Om 5.45 stond Tony bij mij voor de deur en om 6.00 pikten we Mike op om richting Friesland te rijden. Onderweg druppels maar het leek mee te vallen.

Ter plaatse een natte baan (tijdelijke baan tijdens een American supercars evement op een weiland), maar het leek ook wel mee te vallen. Besloten de eerste kwali over te slaan zodat de anderen de plassen konden droog rijden. Dat leek aardig goed te gaan maar toen ik de kwali wilde rijden (was van plan er maar 1 te doen) begon het behoorlijk te plenzen. Wel op mijn gemakje uitgereden, zoveel mogelijk om de plassen heen want ik had veel auto’s stil zien vallen. Geen problemen gehad en de kwali uitgereden. Maar het was zo bar en boos dat Alex, Bram, Merijn en Johan besloten naar huis te gaan. Mike en Tony zagen het ook niet meer zitten en, aangezien ik tot mijn onderbroek nat was, eigenlijk had ik het ook wel gehad.

Dus 450 km heen en weer tuffen, voor 1 kwali van 5 minuten. Uiteindelijk werd de truggycup gestopt na de kwali’s aangezien bijna alle rijders besloten huiswaarts te keren. Bij de buggycup (we reden gezamenlijk) werd hetzelfde besloten.

De punten worden dus verdeeld onder de 8 rijders die een getelde ronde hebben afgelegd en waarschijnlijk krijgen de rijders die wel aanwezig waren ook punten voor de moeite. Een dag om snel te vergeten….

Thuis gekomen mijn auto nog heen en weer gerold, maar alles loopt zeer stroef dus het ziet ernaar uit dat alle lagers vervangen moeten worden. Gelukkig heb ik met mijn reserve auto gereden!

Winkelwagen
Scroll naar boven