#16253
DZH42
Deelnemer

@meneermini wrote:

@snellehenk wrote:

Gisteren contact met de gemeente Zoetermeer en ja, jullie lezen het goed…we hebben toestemming van de terrein beheerder van het voormalige DSO terrein om daar de truggycup te organiseren. Natuurlijk zijn we er dan nog niet, nu moeten we nog een evenementen vergunning aanvragen en als die wordt goed gekeurd gaat het daadwerkelijk gebeuren.

Vooruitlopende op het verkrijgen van een vergunning hebben we wel assistentie nodig van onze rijders aangezien het organiseren van een wedstrijd wel even wat meer in zal houden dan een meeting organiseren. We hebben mensen en materialen nodig, dus wij hopen dat er uit de rijders groep een aantal mensen hun hulp of spullen ter beschikking willen en kunnen stellen. Let wel op, deze wedstrijd wordt verreden in het pinksterweekend, dus dat houdt in op zondag 27 mei trainingsdag en op maandag 28 mei wedstrijddag.

Wat hebben we allemaal nodig:
– Extra mantelbuizen, deze zullen door RCCZ aan worden geschaft.
– 2 tot 3 aggregaten, deze kunnen we huren maar we hopen dat we deze van de rijders kunnen lenen.
( 1 aggregaat voor de wedstrijdleiding en 1 of 2 aggregaten voor de verkoop van hapjes en drankjes).
– 1 of 2 compressoren.
– Bouwsteiger (rijdersstelling voor maximaal 12 personen).
– Dranghekken/afzetting (deze gaan we proberen te lenen van de gemeente).
– Vervoer, dus aanhangwagen(s).
– Grasmaaier op benzine (gras zo kort mogelijk maaien).
– Kleine shovel zou handig kunnen zijn, als dat lukt.
– Schansen (deze zullen we moeten bouwen/kopen, let op, deze moeten wel groot zijn, een baan breed dus).
– Wasbord
– Handjes/hulp bij het aanleggen van de baan.

Natuurlijk kunnen we bovenstaande allemaal kopen en huren en wellicht is dat wel haalbaar, maar ons doel is uiteraard dat we zoveel mogelijk kunnen lenen zonder al te veel kosten te maken. Op een wedstrijddag gaan de inschrijfgelden en de verkoop van drankjes en hapjes naar de club, maar het budget blijft vrij beperkt.

Voordeel voor de vereniging is dat we hiermee de mogelijkheid hebben om de baanmaterialen flink uit te breiden en daar hebben alle rijders natuurlijk veel voordeel bij want die kunnen we op de meetings ook weer gebruiken.

Wat is er al geregeld:
– Marcel (vader van Marijn) helpt en zorgt voor een aanhanger.
– Mario zorgt voor een geluidsinstallatie voor de wedstrijdleiding.

Hulp hebben we aangeboden gekregen van:
– Marcel
– Marijn
– Tony
– Mike
– Mario
– Wim

Graag vragen wij jullie allemaal om hulp bij de organisatie van dit evenement!!!

Wasbord
is marcel al aan het regelen gloof ik

Ik kan zorgen voor 1 aanhangwagen, 3 aggregaten en 1 kleine lucht compressor, en ik bied me zelf aan om te helpen 😉

Winkelwagen
Scroll naar boven