15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)
  • Auteur
    Berichten
  • #16245
    Mario Koolmees
    Moderator

    Klaar voor de eerste race…

    #16246
    leo-rcc
    Deelnemer

    Dat word helemaal niks, de wielen raken de grond niet eens. πŸ™‚

    #16247
    lu-ke22
    Lid

    @snellehenk wrote:

    Klaar voor de eerste race…

    Dat ziet er mooi uit Mario leuk die groene velgen πŸ˜‰

    #16248
    meneermini
    Deelnemer

    @leo-rcc wrote:

    Dat word helemaal niks, de wielen raken de grond niet eens. πŸ™‚

    πŸ˜† πŸ˜† dat hoort ook er staat een startbox onder maar hij is wel mooi

    #16249
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Gisteren contact met de gemeente Zoetermeer en ja, jullie lezen het goed…we hebben toestemming van de terrein beheerder van het voormalige DSO terrein om daar de truggycup te organiseren. Natuurlijk zijn we er dan nog niet, nu moeten we nog een evenementen vergunning aanvragen en als die wordt goed gekeurd gaat het daadwerkelijk gebeuren.

    Vooruitlopende op het verkrijgen van een vergunning hebben we wel assistentie nodig van onze rijders aangezien het organiseren van een wedstrijd wel even wat meer in zal houden dan een meeting organiseren. We hebben mensen en materialen nodig, dus wij hopen dat er uit de rijders groep een aantal mensen hun hulp of spullen ter beschikking willen en kunnen stellen. Let wel op, deze wedstrijd wordt verreden in het pinksterweekend, dus dat houdt in op zondag 27 mei trainingsdag en op maandag 28 mei wedstrijddag.

    Wat hebben we allemaal nodig:
    – Extra mantelbuizen, deze zullen door RCCZ aan worden geschaft.
    – 2 tot 3 aggregaten, deze kunnen we huren maar we hopen dat we deze van de rijders kunnen lenen.
    ( 1 aggregaat voor de wedstrijdleiding en 1 of 2 aggregaten voor de verkoop van hapjes en drankjes).
    – 1 of 2 compressoren.
    – Bouwsteiger (rijdersstelling voor maximaal 12 personen).
    – Dranghekken/afzetting (deze gaan we proberen te lenen van de gemeente).
    – Vervoer, dus aanhangwagen(s).
    – Grasmaaier op benzine (gras zo kort mogelijk maaien).
    – Kleine shovel zou handig kunnen zijn, als dat lukt.
    – Schansen (deze zullen we moeten bouwen/kopen, let op, deze moeten wel groot zijn, een baan breed dus).
    – Wasbord
    – Handjes/hulp bij het aanleggen van de baan.

    Natuurlijk kunnen we bovenstaande allemaal kopen en huren en wellicht is dat wel haalbaar, maar ons doel is uiteraard dat we zoveel mogelijk kunnen lenen zonder al te veel kosten te maken. Op een wedstrijddag gaan de inschrijfgelden en de verkoop van drankjes en hapjes naar de club, maar het budget blijft vrij beperkt.

    Voordeel voor de vereniging is dat we hiermee de mogelijkheid hebben om de baanmaterialen flink uit te breiden en daar hebben alle rijders natuurlijk veel voordeel bij want die kunnen we op de meetings ook weer gebruiken.

    Wat is er al geregeld:
    – Marcel (vader van Marijn) helpt en zorgt voor een aanhanger.
    – Mario zorgt voor een geluidsinstallatie voor de wedstrijdleiding.

    Hulp hebben we aangeboden gekregen van:
    – Marcel
    – Marijn
    – Tony
    – Mike
    – Mario
    – Wim

    Graag vragen wij jullie allemaal om hulp bij de organisatie van dit evenement!!!

    Wasbord
    is marcel al aan het regelen gloof ik

    #16251
    Mario Koolmees
    Moderator

    @lu-ke22 wrote:

    Dat ziet er mooi uit Mario leuk die groene velgen πŸ˜‰

    Groen? Dacht dat ze geel waren…

    @leo-rcc wrote:

    Dat word helemaal niks, de wielen raken de grond niet eens. πŸ™‚

    Lol πŸ™‚

    #16252
    lu-ke22
    Lid

    @snellehenk wrote:

    @lu-ke22 wrote:

    Dat ziet er mooi uit Mario leuk die groene velgen πŸ˜‰

    Groen? Dacht dat ze geel waren…

    In ieder geval mooie velgen πŸ˜† πŸ˜†

    #16253
    DZH42
    Deelnemer

    @meneermini wrote:

    @snellehenk wrote:

    Gisteren contact met de gemeente Zoetermeer en ja, jullie lezen het goed…we hebben toestemming van de terrein beheerder van het voormalige DSO terrein om daar de truggycup te organiseren. Natuurlijk zijn we er dan nog niet, nu moeten we nog een evenementen vergunning aanvragen en als die wordt goed gekeurd gaat het daadwerkelijk gebeuren.

    Vooruitlopende op het verkrijgen van een vergunning hebben we wel assistentie nodig van onze rijders aangezien het organiseren van een wedstrijd wel even wat meer in zal houden dan een meeting organiseren. We hebben mensen en materialen nodig, dus wij hopen dat er uit de rijders groep een aantal mensen hun hulp of spullen ter beschikking willen en kunnen stellen. Let wel op, deze wedstrijd wordt verreden in het pinksterweekend, dus dat houdt in op zondag 27 mei trainingsdag en op maandag 28 mei wedstrijddag.

    Wat hebben we allemaal nodig:
    – Extra mantelbuizen, deze zullen door RCCZ aan worden geschaft.
    – 2 tot 3 aggregaten, deze kunnen we huren maar we hopen dat we deze van de rijders kunnen lenen.
    ( 1 aggregaat voor de wedstrijdleiding en 1 of 2 aggregaten voor de verkoop van hapjes en drankjes).
    – 1 of 2 compressoren.
    – Bouwsteiger (rijdersstelling voor maximaal 12 personen).
    – Dranghekken/afzetting (deze gaan we proberen te lenen van de gemeente).
    – Vervoer, dus aanhangwagen(s).
    – Grasmaaier op benzine (gras zo kort mogelijk maaien).
    – Kleine shovel zou handig kunnen zijn, als dat lukt.
    – Schansen (deze zullen we moeten bouwen/kopen, let op, deze moeten wel groot zijn, een baan breed dus).
    – Wasbord
    – Handjes/hulp bij het aanleggen van de baan.

    Natuurlijk kunnen we bovenstaande allemaal kopen en huren en wellicht is dat wel haalbaar, maar ons doel is uiteraard dat we zoveel mogelijk kunnen lenen zonder al te veel kosten te maken. Op een wedstrijddag gaan de inschrijfgelden en de verkoop van drankjes en hapjes naar de club, maar het budget blijft vrij beperkt.

    Voordeel voor de vereniging is dat we hiermee de mogelijkheid hebben om de baanmaterialen flink uit te breiden en daar hebben alle rijders natuurlijk veel voordeel bij want die kunnen we op de meetings ook weer gebruiken.

    Wat is er al geregeld:
    – Marcel (vader van Marijn) helpt en zorgt voor een aanhanger.
    – Mario zorgt voor een geluidsinstallatie voor de wedstrijdleiding.

    Hulp hebben we aangeboden gekregen van:
    – Marcel
    – Marijn
    – Tony
    – Mike
    – Mario
    – Wim

    Graag vragen wij jullie allemaal om hulp bij de organisatie van dit evenement!!!

    Wasbord
    is marcel al aan het regelen gloof ik

    Ik kan zorgen voor 1 aanhangwagen, 3 aggregaten en 1 kleine lucht compressor, en ik bied me zelf aan om te helpen πŸ˜‰

    #16254
    Mario Koolmees
    Moderator

    @DZH42 wrote:

    Ik kan zorgen voor 1 aanhangwagen, 3 aggregaten en 1 kleine lucht compressor, en ik bied me zelf aan om te helpen πŸ˜‰

    Super, alvast bedankt voor de assistentie!
    Ik zet alles op de lijst.

    #16255
    Jizmac
    Deelnemer

    Stapeltje hout en balken inventariseer ik morgenavond even. Ik heb wel het eea.

    #16258
    Mario Koolmees
    Moderator

    Nog een idee voor een wasbord, rollen waar vloerbedekking op geleverd wordt. Deze zijn heel sterk en mooi van vorm…na 1 keer gebruiken kan je deze gewoon weggooien.

    #16277
    Bram
    Lid

    Morgen de eerste wedstrijd van het nieuwe truggy seizoen…….
    Mario, breng jij de party tent weer mee en de HB onderdelen?

    Wij brengen 5 blikken 33 procent mee en een nieuw shirtje….en volgens mij nog wat dingetjes voor jou, motortje en nog wat spulletjes.

    Wij proberen rond 08.30 aanwezig te zijn

    #16279
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Bram wrote:

    Morgen de eerste wedstrijd van het nieuwe truggy seizoen…….
    Mario, breng jij de party tent weer mee en de HB onderdelen?

    Wij brengen 5 blikken 33 procent mee en een nieuw shirtje….en volgens mij nog wat dingetjes voor jou, motortje en nog wat spulletjes.

    Wij proberen rond 08.30 aanwezig te zijn

    Party tent en HB onderdelen neem ik mee, diffentieel heb ik alleen tijdens de laatste meeting aan iemand verkocht die een probleem had.
    Wij (Tony doet ook mee) proberen er ook rond 8.30 te zijn. Even kijken of ik al op 33% ga rijden of nog op 25%.

    Tot morgen, heerlijk wedstrijdje in het zonnetje!

    #16281
    sjirk
    Lid

    Ik heb nog een paar buizen van karton ook lijkt op die van maro maar dan een slag groter als ik dan de aankomende meeting kom kan ik er een stuk of 3 meenemen van ong. 1.5 meter lang.

    #16289
    Mario Koolmees
    Moderator

    Eerst even de leukste foto’s posten…verslag doe ik straks.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)
  • Het onderwerp ‘Truggycup seizoen 2012’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven