15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #9817
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op zondag 1 juli 2012 organiseren wij weer een meeting. De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein. Uiteraard zullen wij weer een leuke baan aanleggen met schansen en uitdagende bochten.

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Het meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    – Inschrijven: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
    – Voor een overzicht van de inschrijvingen: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #16887
    Mario Koolmees
    Moderator

    We hebben al 1 inschrijving, hahahaha….

    #16888
    meneermini
    Deelnemer

    had het niet wat eerder ge kunt dan staan me auto net te slapen 😛 😆

    #16889
    Mario Koolmees
    Moderator

    @meneermini wrote:

    had het niet wat eerder ge kunt dan staan me auto net te slapen 😛 😆

    We houden nu eenmaal ook rekening met de clubwedstrijden van MVB en de truggycup. Het staat rijders natuurlijk vrij om onderling een keertje af te spreken op Prisma.

    #16890
    meneermini
    Deelnemer

    MVB ???

    haha weet ik

    #16891
    leo-rcc
    Deelnemer

    Dat weekend is de weekend meeting van rcnitroteam, en daar heb ik me al voor ingeschreven. Maar veel plezier alvast.

    #16892
    lu-ke22
    Lid

    @meneermini wrote:

    MVB ???

    haha weet ik

    MVB = Modelbouw vereniging bergsehoek

    #12164
    pinty
    Deelnemer

    ik ben er gelukkig ook weer bij. Misschien wel met 2 lrp’s. eentje om te knallen en eentje om in te rijden.

    #16901
    Jizmac
    Deelnemer

    Als je er in 1 gaat rijden, zitten je knieën dan niet tegen je oren?

    #16904
    pinty
    Deelnemer

    slimpie……….motor inrijden!

    #16942
    Mario Koolmees
    Moderator

    Niet meer dan 6 inschrijvingen, wacht iedereen tot het laatste moment met inschrijven (misschien de weersvoospelling afwachten o.i.d.?)?

    Zo ja; dit is voor ons als organisatie helemaal niet handig…zo kunnen wij niet inschatten hoe groot de groep wordt. Wij hebben liever dat iedereen zich inschrijft en dat er later wat rijders het doorgeven als ze toch niet komen. Voor ons is het nu niet echt de moeite om een meeting te organiseren.

    #16949
    THo
    Lid

    Ik wilde idd nog even wachten op het weer ja 😉 maar ik zal me nu ff inschrijven.
    Misschien neem ik die vrienden van de vorige keer ook weer mee. Maar moet dat nog ff vragen.

    #16950
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik zet mezelf er ook even tussen. Nog niet gedaan.

    P.S. Nog een aanhanger nodig…..

    #16951
    Mario Koolmees
    Moderator

    Top dat jullie er weer bij zijn, een aanhanger hebben we niet nodig (bedankt voor het aanbod!).

    #16952
    meneermini
    Deelnemer

    hoe wil je dan de spullen bij de baan krijgen?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Het onderwerp ‘1 juli 2012: Outdoor meeting Prisma’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven