15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Berichten
  • #9676
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op maandag 13 juni 2011 organiseren wij de 1e buiten meeting in 2011. Gezien de wijzigingen in het format van de meetings zal deze meeting alleen voor nitro en electro auto’s zijn met een maximum formaat van 1:8. De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein.

    Flyer:

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Op vrijdagavond sturen wij iedereen die ingeschreven heeft een email waarin wij alle meeting details nog een keer toelichten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Belangrijkste wijzigingen meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    – Inschrijven: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
    – Voor een overzicht van de inschrijvingen: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/
    – Voor het bericht op de nieuwspagina: http://www.rcc-zoetermeer.nl/2011/13-juni-2011-1e-outdoor-meeting/

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #13455
    lu-ke22
    Lid

    ik denk wel zeker dat ik kom nog even geld bij elkaar schrapen om mijn auto te maken

    gr luke

    #13514
    Jizmac
    Deelnemer

    En…. Ingeschreven. 3 man, wie volgt.

    #13527
    mikeon
    Deelnemer

    Ingeschreven 🙂 6 man, Who’s next?

    #13529
    Mario Koolmees
    Moderator

    Startpost is aangepast, alle meeting informatie is vermeld.

    #13586
    Mario Koolmees
    Moderator

    Op dit moment hebben we pas 9 inschrijvingen…dat zou kunnen komen doordat het op een feestdag valt.
    Of wellicht wachten mensen met inschrijven, als dat het geval is; schrijf je gewoon in, mocht er iets tussen komen dan stuur je een pm naar een van de leden van de crew en halen we je van de inschrijflijst.

    #13589
    mikeon
    Deelnemer

    Och, we maken het wel gewoon gezellig! haha

    #13592
    Jizmac
    Deelnemer

    Ik snap iets niet, de bigscalers willen niet organiseren of ze wachten op elkaar. Ik hoor er vrij weinig van. Ze kunnen wel de boel gebruiken die beschikbaar is vanuit RCCZ. Dan doe je dat toch!!! Het is een kleine moeite om met een paar mensen eerder te komen en de boel neer te leggen. Dan hebben ze met 25 man lol.

    #13590
    Mario Koolmees
    Moderator

    Het is gewoon jammer dat we niks van ze gehoord hebben, de opties zijn er en de basis om gewoon als een grote groep verder te gaan ook. Meer rijders is meer draagkracht en ook meer mogelijkheden.

    Wij hopen in ieder geval dat de opkomst van nitro en electro er niet minder om zal zijn. Ondanks dat twijfelen we er geen moment aan dat het met een kleine groep ook gezellig is en wordt.

    #13593

    Ja nou ja kijk ik ben zo’n big scale rijder, maar heb pas 1 meeting meegemaakt , dus om nu gelijk in de organisatie springen lijkt me ook weer zo,n sprong. Qua inzet enzo maakt het mij niet uit, zat vroeger ook bij de scouting / leiding en dat is ook een heel georganiseer. Maar vandaar dat ik niet heb aangemeld voor de bigscale groep. ik zit net 8 – 10 mnd in de RC wereld en Bigscales.
    Maar voor handjes en andere dingen ben ik opzich wel beschikbaar hoor.

    Ik kom wel ff kijken maandag natuurlijk , het is om de hoek bij me 😀

    #13594
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jackal_NL wrote:

    Ja nou ja kijk ik ben zo’n big scale rijder, maar heb pas 1 meeting meegemaakt , dus om nu gelijk in de organisatie springen lijkt me ook weer zo,n sprong. Qua inzet enzo maakt het mij niet uit, zat vroeger ook bij de scouting / leiding en dat is ook een heel georganiseer. Maar vandaar dat ik niet heb aangemeld voor de bigscale groep. ik zit net 8 – 10 mnd in de RC wereld en Bigscales.
    Maar voor handjes en andere dingen ben ik opzich wel beschikbaar hoor.

    Ik kom wel ff kijken maandag natuurlijk , het is om de hoek bij me 😀

    Op zich kunnen we ons wel voorstellen dat je na 1 meeting niet meteen in de organisatie springt, eerst even aankijken hoe alles loopt en of je er wel daadwerkelijk zin in hebt om zo’n taak op je te nemen. Daarbij kunnen wij melden (uit ervaring) dat er best veel tijd in gaat zitten.

    Maar initiatieven moet je natuurlijk ook niet uit de weg gaan, misschien is het een idee als je op het forum een oproepje plaatst waarin je aangeeft dat je (samen met anderen) er best wat voor voelt om een stuk organisatie voor je rekening te nemen. Je weet hoe het werkt; als 1 schaap over de dam is….

    Wellicht komen dan de reacties wel los, de bestaande organisatie heeft bijna niks vernomen van de bigscale rijders terwijl we wel hebben aangegeven dat de deur open staat.

    #13595
    Jizmac
    Deelnemer

    Andere vraag, had je al reclame gemaakt op het MBforum. Ik zag niets of ik heb het over het hoofdje gezien.

    #13596
    Mario Koolmees
    Moderator

    Staat erop, bedankt voor de tip!

    #13599
    Bram
    Lid

    Alex en ik komen ook.

    #13600
    janschip
    Deelnemer

    @Bram wrote:

    Alex en ik komen ook.

    Dat wordt gewaardeerd, tot dan.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Het onderwerp ‘13 juni 2011: 1e outdoor meeting (nitro & electro)’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven