9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #15042

    @pinty wrote:

    de rest stond nog in de pits te wachten tot de monteur van dienst hun auto weer rijdend had gemaakt 😆

    Jij zat nog vaker aan andere auto’s te sleutelen dan aan die van je eigen:P.
    @Thomas: Heb me trekstarter nog twee keer gedaan, en heb nu voorlopig mijn trekstarter gemaakt met inpaklint:P. Heb dit nog niet kunnen testen met die rare weer:P.
    Volgende keer zijn mijn beide auto’s gewoon weer op en top. Hopelijk heb jij dan ook een 1:8 auto! Is toch makkelijker zodat je op meer divers terrein kan rijden:).

    #15043
    Mario Koolmees
    Moderator

    @rcfanaat wrote:

    @Thomas: Heb me trekstarter nog twee keer gedaan, en heb nu voorlopig mijn trekstarter gemaakt met inpaklint:P. Heb dit nog niet kunnen testen met die rare weer:P.
    Volgende keer zijn mijn beide auto’s gewoon weer op en top. Hopelijk heb jij dan ook een 1:8 auto! Is toch makkelijker zodat je op meer divers terrein kan rijden:).

    Misschien is een rotostarter handig??? Is iets duurder dan een trekstarter maar gaat minder vaak/snel kapot.
    Overigens trek je meestal je trekstarter kapot als je motor zwaar gaat doordat hij verzopen is. Stop dan met trekken. gloeiplug eruit, auto op zijn kop en een paar keer trekken zodat de overtollige brandstof eruit is.

    @THo wrote:

    Trouwens, ik heb mijn frequentie knijper nog, (26.995) maar die neem ik de volgende keer wel weer mee.

    Ok, geen probleem.

    PS: De hobbelige baan gaan we met de crew bespreken of we daar een goede oplossing voor kunnen bedenken.

    #15054

    @snellehenk wrote:

    @rcfanaat wrote:

    @Thomas: Heb me trekstarter nog twee keer gedaan, en heb nu voorlopig mijn trekstarter gemaakt met inpaklint:P. Heb dit nog niet kunnen testen met die rare weer:P.
    Volgende keer zijn mijn beide auto’s gewoon weer op en top. Hopelijk heb jij dan ook een 1:8 auto! Is toch makkelijker zodat je op meer divers terrein kan rijden:).

    Misschien is een rotostarter handig??? Is iets duurder dan een trekstarter maar gaat minder vaak/snel kapot.
    Overigens trek je meestal je trekstarter kapot als je motor zwaar gaat doordat hij verzopen is. Stop dan met trekken. gloeiplug eruit, auto op zijn kop en een paar keer trekken zodat de overtollige brandstof eruit is.

    Klopt heb er wel over na zitten denken. Maar dan moet ik ook weer altijd accu’s meenemen, en met een trekstarter voel je meteen of hij verzopen is. Hou het toch maar bij de trekstarter:P.

    Laatste tijd is er behoorlijk wat zon buiten. Ik denk dat het goed mogelijk is dat er nog 1 meeting voor buiten komt? Is juist lekker met zo’n zonnetje!

    #15138
    sjirk
    Lid

    ik wil wat vragen over hobbyking is daar ergens een geschikt topic voor?
    anders gaan we weer over iets heel anders praten.

    #15139
    lu-ke22
    Lid

    als er geen topic is kun je altijd nog zelf een nieuwe topic aanmaken

    » Hoe plaats ik een onderwerp in een forum?
    Om een nieuw onderwerp in één van de forums te plaatsen, klik je op de bijhorende knop op ofwel de pagina met onderwerpen of in een bepaalt onderwerp. Mogelijk moet je je registreren voor je een nieuw onderwerp kan aanmaken, de permissies die je al dan niet hebt in het forum staan onderaan de pagina met onderwerpen of in een onderwerp (de lijst met je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen, je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum, enz.).
    Omhoog

    bijvoorbeeld: bij het onderwerp (electronica) lijkt mij het meest logies i.v.m wat ze er verkopen :geek: .

    #15142
    mikeon
    Deelnemer

    @sjirk, nee nog niet, maar die kun je zelf aanmaken. Doe maar onder “racepraat” of “electronica” ofzo, ligt aan wat de vraag is.

    EDIT: oeps, luke was eerder 😉

    #15145
    lu-ke22
    Lid

    altijd handig zo’n dubbele bevesteging 😆

    #15146
    sjirk
    Lid

    @lu-ke22 wrote:

    als er geen topic is kun je altijd nog zelf een nieuwe topic aanmaken

    » Hoe plaats ik een onderwerp in een forum?
    Om een nieuw onderwerp in één van de forums te plaatsen, klik je op de bijhorende knop op ofwel de pagina met onderwerpen of in een bepaalt onderwerp. Mogelijk moet je je registreren voor je een nieuw onderwerp kan aanmaken, de permissies die je al dan niet hebt in het forum staan onderaan de pagina met onderwerpen of in een onderwerp (de lijst met je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen, je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum, enz.).
    Omhoog

    bijvoorbeeld: bij het onderwerp (electronica) lijkt mij het meest logies i.v.m wat ze er verkopen :geek: .

    oke, bedankt luke! 😉

    #15147
    sjirk
    Lid

    @mikeon wrote:

    @sjirk, nee nog niet, maar die kun je zelf aanmaken. Doe maar onder “racepraat” of “electronica” ofzo, ligt aan wat de vraag is.

    EDIT: oeps, luke was eerder 😉

    oke, bedankt mikeon!

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Het onderwerp ‘16 oktober 2011: Nabeschouwing, foto’s en video’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven