15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #9754
    Mario Koolmees
    Moderator

    Dit is een 2e poging voor de oorspronkelijke meeting van 9 oktober. We hebben de inschrijflijst van 9 oktober gekopieerd!

    Wanneer je op 16 oktober niet aanwezig kunt zijn, laat het even via dit topic of via pm aan de crew weten dan kunnen we je van de inschrijflijst halen. Had je al ingeschreven voor 9 oktober en zien we je op 16 oktober? Dan hoef je dus niet opnieuw in te schrijven.

    Hopelijk zit het weer op die dag meer mee…
    Tot de 16e oktober!

    ===============================

    Op zondag 16 oktober 2011 organiseren wij weer een meeting, waarschijnlijk de laatste voor het winterseizoen. Deze meeting is alleen voor nitro en electro auto’s zijn met een maximum formaat van 1:8. De meeting zal plaats vinden op onze vaste buiten locatie in het Prisma bedrijventerrein.

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Mochten er wijzigingen zijn of aanvullende informatie, dan zullen wij dit via het forum laten weten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Ons huidige meeting format:
    – De meeting is alleen toegankelijk voor nitro en electro auto’s.
    – Maximum formaat van de auto’s is 1:8
    – Ter bekostiging van materialen en vervoer daarvan vragen wij een deelnamefee van € 3,00
    – Bij aankomst graag melden bij de crew zodat de fee betaald kan worden en we je aanwezigheid kunnen afvinken op de inschrijflijst,
    – We vragen alle rijders om de beurten een kwartier of een half uurtje baaninzet te doen zodat de rijders niet zelf de baan op hoeven te lopen.
    – Gezien de beperktheid van onze vervoersmogelijkheden zijn er geen sleuteltafels aanwezig.
    – Er is op dit terrein ook geen stroom aanwezig.
    – Afval naderhand in de vuilniszakken opruimen, lege brandstofblikken graag mee naar huis nemen.

    Inschrijven:
    – Inschrijven: http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/
    – Voor een overzicht van de inschrijvingen: http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    Meeting details:
    – Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    – Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk
    – Coördinaten: 52.043702,4.533234
    – Aanvang meeting: 12.00 uur
    – Einde meeting: 17.00 uur
    – Geschikt voor: nitro & electro auto’s tot en met 1:8
    – Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    – Toegang: € 3,00

    #14923
    meneermini
    Deelnemer

    ik ben er denk ik gwoon

    #14933
    mikeon
    Deelnemer

    Ik ook, heb die dag me eerste rijles smorgens tot half 12. Dus dat loopt mooi in elkaar over :p

    #14937
    lu-ke22
    Lid

    Mike ik heb het sleuteltje voor je auto aan mario gegven die zie je volgende week wel verschijnen

    gr luke

    #14945
    sjirk
    Lid

    nog een vraagje aan snellehenk, je had mij deze power supply gestuurd http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6477 maar die kan je niet in het DE Warehouse kopen is er nog een andere die ik kan gebruiken? (de lader http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/%5F%5F10452%5F%5FTurnigy%5FAccucel%5F6%5F50W%5F6A%5FBalancer%5FCharger%5FDE%5FWarehouse%5F.html )

    #14946
    Mario Koolmees
    Moderator

    Een oude of een universele laptopvoeding doet het ook gewoon (kan je bij een computerwinkel kopen), alleen die is AC en je moet eigenlijk een DC adapter gebruiken (heb ik van Mike begrepen). Ik gebruik overigens al tijden een AC adapter en het werkt bij mij gewoon goed. Wel even op het voltage en aantal watt van de voeding letten, anders heb je kans dat je niet op 6A kan laden.

    #14947
    sjirk
    Lid

    oke bedankt, maar er staat dus geen echte goede op de HobbyKing site?

    #14948
    janschip
    Deelnemer

    Een computervoeding is volgens mij gewoon DC.

    #14949
    THo
    Lid

    Laptop voedingen zijn altijd DC, een accu namelijk ook.
    Mario, weet je zeker dat de output AC is? lijkt me een beetje vreemd dat je lader daar op werkt….

    #14950
    THo
    Lid

    @sjirk wrote:

    oke bedankt, maar er staat dus geen echte goede op de HobbyKing site?

    de voedingen die op de hobbyking site staan zijn gewoon goed, maar als je ze niet uit hongkong wil laten komen kan je ook een normale laptop voeding uit nederland kopen. Je moet dan alleen wel opletten dat de output spanning dat die tussen de 11 en de 17 volt DC zit, en de output wattage van minimaal 50W.
    Als je een voeding met een minder wattage neemt, kan je waarschijnlijk niet laden met 6 ampere, eentje met meer maakt niet uit maar de lader gebruikt maximaal 50W

    trouwens mijn laptop voeding heb ik van dealextreme.com gehaald, http://www.dealextreme.com/p/12v-5a-60w-ac-power-supply-unit-with-5-5mm-dc-plug-for-lcd-monitors-cord-eu-plug-110-240v-904415995 . Deze ligt in Engeland en had hem dezelfde week nog binnen. En nog het mooiste geen verzendkosten :).
    Hoop dat het een beetje duidelijk is, als je het niet helemaal snapt dan zeg je het maar ;).
    Thomas

    En dan nu on-topic, ik weet niet als ik volgende week kan….m’n ouders zijn namelijk op vakantie met de auto…als ik dat van tevoren wist :(. Dus moet even kijken als ik de auto van mijn opa kan lenen, en anders moet ik toch afzeggen.

    Edit: ik heb een nieuw topic gemaakt speciaal voor deze lader, dit bericht zet ik er ook neer. Kunnen we eindelijk eens stoppen met het off-topic praten ;).

    #14953
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als je zondag niet kan komen, laat het even weten dan kunnen we je van de lijst af halen.

    #14956
    meneermini
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:

    Als je zondag niet kan komen, laat het even weten dan kunnen we je van de lijst af halen.

    ik weet het zaterdag pas of ik kan of niet

    #14958
    mikeon
    Deelnemer

    Dus, komen net die lagers binnen, verkeerde maat!!! Naja, dan ga ik maar met een niet passend wiellager rijden… Tja

    #14959
    meneermini
    Deelnemer

    @mikeon wrote:

    Dus, komen net die lagers binnen, verkeerde maat!!! Naja, dan ga ik maar met een niet passend wiellager rijden… Tja

    das k.t
    gaat er dan niks kapot ov zo

    #14961
    mikeon
    Deelnemer

    Geen idee, dat zie ik dan wel 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Het onderwerp ‘16 oktober 2011: Outdoor meeting’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven