15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
  • Auteur
    Berichten
  • #12779
    pinty
    Deelnemer

    een week??? ik doe daar een jaar mee!

    Hier hebben ze alleen tornado (jp) 16%, maar ik wil eens proberen of 25% van een goed merk nou echt veel beter is.
    En het hoeft niet voor pro’s/wedstrijdrijders te zijn. Dat doe ik toch niet. Hij gaat me zo al hard genoeg!

    #12792
    mikeon
    Deelnemer

    haha inderdaad, dit jaar heb ik 6 liter gebruikt ๐Ÿ˜›

    #12823
    w.wind
    Lid

    @pinty wrote:

    een week??? ik doe daar een jaar mee!

    Hier hebben ze alleen tornado (jp) 16%, maar ik wil eens proberen of 25% van een goed merk nou echt veel beter is.
    En het hoeft niet voor pro’s/wedstrijdrijders te zijn. Dat doe ik toch niet. Hij gaat me zo al hard genoeg!

    Het verschil tussen standaard brandstof en pro brandstof is de hoeveelheid olie die ze gebruiken
    in de standaard brandstof zit meer olie
    maar je zult het snelheidsverschil niet zo merken
    groeten,
    Wim

    #12824
    pinty
    Deelnemer

    Ik wil dus geen pro brandstof. Zo secuur met afstellen ben ik ook niet, dus kans op schade daardoor zou bij mij erg groot zijn. Standaard brandstof is voor mij goed genoeg, het gaat om de percentage nitro.
    En ik weet dat je met meer nitro niet harder gaat. Het gaat mij erom, dat de motor iets beter loopt.

    #12825
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik heb afgelopen jaar diverse liters Merlin Expert 25% opgereden en tijdens het jaar ook 5 liter Merlin Pro Racing Evo 25%. Wat mij vooral is opgevallen is dat op Pro Racing je afstelling iets armer moet zetten met als gevolg dat je ook minder verbruik hebt en dus langere rijtijden (heel erg veel zal het niet schelen). Maar de prijs is ook een stuk hoger, was leuk om eens te proberen maar ik rij nu gewoon weer op Merlin Expert 25%.

    #12828
    pinty
    Deelnemer

    @ mario, neem voor mij dan maar een blikje (1 liter) van 16% mee
    @ Jos, kun je voor mij dan die 2,5 liter van 25% meenemen ? Laat me even weten wat het moet kosten.

    Alvast bedankt !!

    #12830
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Jos: ik moet me helaas afmelden voor de meeting, we gaan (beetje last minute) een weekendje naar een bungalowpark met de kids. Volgende keer probeer ik er echt bij te zijn…


    @Pinty
    : Ik ga niet naar de meeting, als je die 16% wilt hebben kan ik het eventueel wel even bij je langs brengen…als dat nodig is laat het maar even weten.

    @Mike: dit betekent helaas dat je niet met mij mee kunt rijden….misschien is er nog een Bob ๐Ÿ˜‰ beschikbaar?
    @Anderen: ik denk dat de volgende vraag van Mike zal zijn of er iemand is die hem kan oppikken…

    #12831
    mikeon
    Deelnemer

    @ Mario, nee ๐Ÿ˜‰ Ik was zoiezo niet van plan met je mee te rijden, want me broertje moet ook mee, en me pa wilde ons graag brengen. Stiekem vind hij het ook super leuk ๐Ÿ˜‰

    #12833
    Mario Koolmees
    Moderator

    @mikeon wrote:

    @ Mario, nee ๐Ÿ˜‰ Ik was zoiezo niet van plan met je mee te rijden, want me broertje moet ook mee, en me pa wilde ons graag brengen. Stiekem vind hij het ook super leuk ๐Ÿ˜‰

    Gewoon een blik brandstof voor zijn verjaardag geven, dan kan hij zelf de auto erbij kopen ๐Ÿ˜‰

    #12836
    pinty
    Deelnemer

    @snellehenk wrote:


    @Pinty
    : Ik ga niet naar de meeting, als je die 16% wilt hebben kan ik het eventueel wel even bij je langs brengen…als dat nodig is laat het maar even weten.

    Dat is niet nodig, ik heb nog wel wat in het blik zitten. In ieder geval genoeg om een tankje of 6 leeg te rijden met de 1/10.
    Dat komt de volgende meeting wel weer.

    #12850

    ondanks de ziekenboeg thuis toch ff wezen kijken, het weer was ……. maar het was wel gezellig, leuke baan geen plassen ondanks de regen, volgende keer beter.

    gr arjan

    #12851
    pinty
    Deelnemer

    als het maar droog is. De baan had door alle nattigheid, super veel grip. Mijn lrp liep eindelijk weer eens als het zonnetje, de 1/10 had er wat meer moeite mee.
    Beide auto’s flink op hun flikker kunnen geven…..het rijdt allemaal super.

    Nu nog wat meer oefenen op de back en front flip, zonder eerst de grond aan te raken ๐Ÿ˜‰

    #12852
    Mario Koolmees
    Moderator

    Jammer dat het weer tegen zat, en jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Wel goed om te horen dat ondanks de regen de baan droog blijft!

    #12853
    pinty
    Deelnemer

    en er waren genoeg kijkers………. ๐Ÿ˜‰

    #12854

    Ja,wat een luxe toch,zo’n drainage systeem onder de baan yheee.
    Allemaal bedankt voor de aanwezigheid,Altijd leuk om nieuwe leden te zien.

    stef.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
  • Het onderwerp ‘27 februari 2011: RC Nitroteam’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven