15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #9551
    Mario Koolmees
    Moderator

    Na 2 succesvolle meetings zullen we op 14 november de laatste meeting houden voordat onze auto’s in winterslaap gaan. Met een beetje geluk hebben we hetzelfde weer als de 2e meeting.

    Voor het nieuwsbericht:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/2010/14-nov-2010/

    Inschrijven voor de meeting:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/inschrijven/

    Lijst van alle inschrijvingen voor de meeting:
    http://www.rcc-zoetermeer.nl/overzicht-inschrijvingen/

    Nog een paar belangrijke details om goed door te lezen:

    Meeting details:
    -Lokatie: Bedrijventerrein Prisma in Zoetermeer/Bleiswijk
    -Kruising Maansteenweg/Kwartsweg, Bleiswijk
    -Coördinaten: 52.043702,4.533234
    -Aanvang meeting: 12.00 uur
    -Einde meeting: 17.00 uur
    -Geschikt voor: offroad auto’s in alle formaten
    -Zelf meenemen: sleuteltafel, stroom (accu) en eventueel een sleuteltent
    -Toegang: gratis (wij vragen om een vrijwillige donatie)

    Werkwijze bij afgelastingen:
    – Op vrijdagavond sturen wij iedereen die ingeschreven heeft een email waarin wij alle meeting details nog een keer toelichten.
    – Mocht de weersvoorspelling dermate slecht zijn en de baan zo nat zijn dat wij besluiten niet te rijden dan sturen wij alle personen die ingeschreven zijn op zondagochtend een email dat de meeting niet door gaat.
    – Daarnaast zal de meeting crew, wanneer een meeting niet door gaat, gewoon aanwezig zijn op het terrein om eventuele rijders op te vangen die hun email niet hebben gelezen.

    Belangrijkste wijzigingen meeting format:
    – We gaan in groepjes rijden om te voorkomen dat er schades gereden worden; 15 minuten nitro & electro 1:8 & 1:10 / 15 minuten bigscale / 15 minuten vrij rijden (alles door elkaar) / 15 minuten fun (springen, dragraces, pullen, wedstrijdjes).
    – De baan wordt aangepast, er wordt een pitstraat voor de rijdersstelling langs gelegd zodat men wat verder van de baan staat. Daarnaast mag men alleen vanuit de pitstraat de baan op rijden.
    – De baan wordt iets minder snel en met een variabel deel, bochtig voor de nitro en electro rijders. Wat meer rechte stukken voor de bigscales.
    – We vragen iedere 15 minuten wat rijders om langs de baan te staan, samen met de crew als baaninzet.
    – De sleutellokaties komen links van de baan te staan zodat er wat meer ruimte is achter en rond de rijdersstelling. Daarnaast moeten de auto’s iets verder op de weg geparkeerd worden zodat we wat meer overzicht hebben.

    #11076

    niks winterslaap, in december of januari een snertrace organiseren

    gr arjan

    #11079
    Mario Koolmees
    Moderator

    Gaan we proberen…vandaar dat we ook op zoek zijn naar een manege!

    #11087

    Is het ook mogelijkk om vrij te rijden naast de baan?

    #11088
    Vanessa
    Lid

    @jeroendh wrote:

    Is het ook mogelijkk om vrij te rijden naast de baan?

    Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk… want de baan is dan wel leuk voor nitro auto’s maar voor onze lieve kleine wagentjes is het toch wel wat minder!
    En als we zo af en toe wel kunnen vrij rijden naast de baan dan zijn wij ook weer blij 😉

    Groetjes Vanessa

    #11089
    mikeon
    Deelnemer

    @Vanessa wrote:

    @jeroendh wrote:

    Is het ook mogelijkk om vrij te rijden naast de baan?

    Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk… want de baan is dan wel leuk voor nitro auto’s maar voor onze lieve kleine wagentjes is het toch wel wat minder!
    En als we zo af en toe wel kunnen vrij rijden naast de baan dan zijn wij ook weer blij 😉

    Groetjes Vanessa

    We proberen de baan ook aantrekkelijk te maken voor jullie, door tijdes jullie ronde een aantal s-bochten enzo weg te halen. Achter de baan leggen we een rechte strook aan zodat daar wel even lekker geragt kan worden, maar dat mag alleen tijdens dat kwartier gedaan worden, vanwege de veligheid.

    Het rijden naast de baan, is niet echt de bedoeling. Maar we organiseren dit alles natuurlijk juist voor de fun, dus mogt de baan niet leuk voor jullie zijn, dan kunnen we wel even kijken of dat in de rondes kan waarop ook de achterste strook opengaat, maar dit moet ik wel overleggen met de rest van de crew.

    #11090
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zoals Mike al aangeeft zal er in de baan een bochtig stuk zitten met het oog op de 1:8 en 1:10 rijders. Tijdens de bigscale heats zullen we 1 of 2 doorsteken maken waardoor het mogelijk maken dat de baan minder bochtig is en ook goed rijdbaar en ook leuk voor de bigscales.

    Ik ga even overleggen met de crew, wellicht kunnen we de baantekening vrijgeven zodat jullie weten wat de bedoeling is. Maar wat voorop staat; maak je geen zorgen, we houden de wensen van de bigscale rijders ook zeker goed in de gaten en ook jullie krijgen een leuke baan waarop je ook lekker gas kan geven!

    #11092
    Mario Koolmees
    Moderator

    Als jullie de baan te complex of juist te makkelijk vinden, of andere tips hebben voor de crew; laat het weten, we staan altijd open voor goede ideeën!

    #11093

    Goeieavond.

    Ik weet niet of het nodig is, maar ik bied me aan om te helpen rond 10 uur, 11 uur ofzo. Ik hoor wel of het nodig is ja ofte nee 😉

    Groetjes

    #11094

    de baan was de laatste keer goed voor alle rijders denk ik, alleen moet er gescheiden gereden worden, maar dat is al geregeld

    gr arjan

    #11095

    Ik heb geen critiek op de baan, maar ik bedoel dat er op een stuk grond naast de baan(met wat ruimte er tussen) vrij gereden kan worden.
    Zodat je je niet aan de baan hoeft te houden. En zo kan je ook rijden waneer je wilt, mits de frequentie vrij is natuurlijk

    #11096
    Mario Koolmees
    Moderator

    We gaan even kijken hoe het loopt bij de volgende meeting. We zullen ook een gedeelte aanleggen waar we kunnen springen e.d. Als er op de baan een beetje netjes gereden wordt kunnen we dat deel wellicht gewoon de hele dag gebruiken.

    #11132
    tony
    Lid

    ik hoop er te zijn met een nieuwe Hong nor X1crt truggy, ga als het goed is volgende week een ophalen en inrijden etc

    #11140
    Mario Koolmees
    Moderator

    Hoi Tony, gezellig als je er ook bij bent met je nieuwe truggy!

    #11247
    Bram
    Lid

    Alex en ik komen deze keer ook weer.
    Wij hopen wel dat het door kan gaan i.v.m. het weer.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Het onderwerp ‘AFGELAST !!! 14 november 2010: 3e meeting 2010’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven