11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #9822
    Mario Koolmees
    Moderator

    Zoals jullie weten proberen we met de inkomsten van de meetings iedere keer de baanmaterialen uit te breiden zodat we nog meer mogelijkheden hebben om leuke banen aan te leggen. Buizen, pionnen en banden hebben we voldoende of een adresje voor.

    Maar alle rijders zijn uiteraard welkom om mee te denken of iets te bouwen wat op de meetings gebruikt kan worden. Let daarbij wel op dat het niet te groot en zwaar wordt i.v.m. vervoer. Daarnaast moet het goed bruikbaar zijn op de baan (bij een schans bijvoorbeeld niet te klein of te smal). Vaak kunnen materialen gebruikt worden die weggegooid worden (denk aan hout e.d.), dus het hoeft niet veel te kosten. Als er een goed idee tussen zit wat tegen geringe kosten te realiseren is hebben we daar ook clubgeld voor gebruiken. Hou er daarbij wel rekening mee dat dit beperkt is.

    Waar denken we aan qua uitbreiding:
    – De 2 lage schansen zouden we er nog 2 extra van kunnen bouwen.
    – De 2 kunststof schansen kunnen we er 2 bijkopen (kosten € 50 per stuk dus dan is de clubkas leeg).
    – Een wasbord (dit kan bestaan uit 4 palen tuinhout met een stuk vloerbedekking eraan vast gespijkerd).

    Als je een goed idee hebt voor een leuk baanonderdeel wat makkelijk en goedkoop (liefst gratis) te realiseren is…laat het weten!

    #16093
    Mc-Doom
    Lid

    2 Lage schansen…

    Maar wat is laag?
    10 , 20 of 30 cm. ?

    En hoelang zouden ze dan moeten zijn?

    GrTz Do

    #16096
    Mario Koolmees
    Moderator

    De lage schansen bedoelen we eigenlijk zoals de 2 zwart-wit geblokte die we al hebben. De afmetingen van die schansen weet ik niet uit mijn hoofd maar ik dacht dat ze 15 cm hoog zijn. Uiteraard als je concreet iets wil gaan maken kan ik ze opmeten of er 1 bij je langs brengen.

    #16102
    Mc-Doom
    Lid

    Als je voor mij ongeveer maten hebt is het ook goed.

    100 x 100 cm
    Of hebben we aan 100 lang bij 50 breed beter?
    En liefst 2 gelijken of mogen ze ook verschillend zijn?

    Grtz do

    #16103
    Mc-Doom
    Lid

    Langs brengen hoeft niet meteen.
    ls je hem wel even wil op meten.
    En of een foto ervan voor mij heb is het voor mij ook goed.
    Heb namelijk wel kunstsof plaat materiaal liggen waar ik misschien wel wat mee ken;)

    Grtz

    #16108
    Mario Koolmees
    Moderator

    Ik zal binnenkort die schansen even opmeten, het handigste is als ze precies dezelfde afmetingen hebben dan kunnen ze makkelijk naast elkaar gelegd worden.

    #16114
    Mc-Doom
    Lid

    Ben alvast begonnen.
    Hoop dat 17,5 een mooie maat is.
    En dan een meter lang.

    Grtz

    #16199
    Mc-Doom
    Lid

    Hey Mario

    Wat bedoel je met een wasboord. Want die begrijp ik niet zo goed.

    Maar ik heb net een nieuwbed gehaald dus ik heb nog wat massief houten balken over.
    En ik heb ook nog wat vloer bedekking liggen.

    Dus als je het mij uit kan leggen?

    GrTz Do

    #16202
    Mario Koolmees
    Moderator

    @Mc-Doom wrote:

    Hey Mario

    Wat bedoel je met een wasboord. Want die begrijp ik niet zo goed.

    Maar ik heb net een nieuwbed gehaald dus ik heb nog wat massief houten balken over.
    En ik heb ook nog wat vloer bedekking liggen.

    Dus als je het mij uit kan leggen?

    GrTz Do

    Ik leg het morgen wel even uit…dat is makkelijker dan via het forum.

    #18814
    Marceltrucker
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,
    Jullie zullen je wel afgevraagd hebben waar de meeting van oktober/november blijft. Nu helaas door ziekte/operatie zit de helft van het bestuur in de lappenmand dus die gaan niet komen.
    Nu niet gelijk denken doen jullie dan niks, NEE de overgebleven bestuursleden zijn druk bezig geweest met het regelen van het vervoer en een nieuwe locatie van een zeecontainer vol met spullen die we van RCCZH/Nitro team hebben gekregen. Deze spullen moesten ook nog uit de container en na de zooi weggegooid te hebben er ook weer in. Daarnaast gaan de onderhandelingen met de gemeente ook verder alhoewel daar nog niet veel meer over te melden valt.
    Ik zou zeggen bekijk de foto’s op https://plus.google.com/photos/114592743992400878517/albums/6211872760840482769 en ik hoop tot in het voorjaar.
    groet

    #18815
    Mario Koolmees
    Moderator

    Goed bezig geweest heren!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Het onderwerp ‘Baanmaterialen’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven