15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #9560

    Dag allen,

    even een vraagje tussendoor!

    bijna 4 weken geleden heb ik 2 onderdelen besteld,
    aangezien deze gesloopt waren met de laatste meeting…
    na 2 weken ben ik al even in die winkel geweest om te vragen of ze al binnen waren….
    helaas nog niks…
    nu heb ik gisteren gemaild….. en is alles nog steeds niet binnen.
    gaat gewoon om een dif. tandwiel en een aandrijf deeltje voor het achterwiel!
    (van Carson)
    is het normaal dat er zolang levering zit op onderdelen?
    ik zie namelijk mijn meeting van komende zondag in het water vallen….

    mocht iemand nopg een tip hebben waar ik zsm alsnog onderdelen kan krijgen,
    dan hoor ik dat graag.

    ben benieuwd of het vaker voorkomt bij jullie,
    dat er na zowat een maand nog steeds geen levering is….

    bij voorbaat dank.

    ik ga overigens geen naam van een winkel posten,
    dat vind ik tever gaan 😉

    #11342
    janschip
    Deelnemer

    Ik vind 4 weken wel erg veel, 2 weken is acceptabel.

    Maar ja ik heb een TRAXXAS wanneer ik onderdelen bestel, zelfs uit de VS heb ik ze in een week in huis.
    Maar misschien ben ik verwend.

    #11343
    Rogier
    Lid

    HPI onderdelen kan soms ook lang duren. Zit bijvoorbeeld al ruim 4 weken te wachten op schroeven en ringetjes enzo. Tis dat ik ze al bij een shop heb besteld en dat het geen haast heeft. Maar dergelijke dingen bestel ik voortaan denk ik gewoon via internet waarbij ik zeker weet dat er voorraad is. Buitenland (zelfs UK) is vaak nog goedkoper ook.

    Eigenlijk vind ik dat je de spullen binnen een week zou moeten kunnen hebben.

    #11344
    mikeon
    Deelnemer

    Als je snel wilt zijn moet je bij een grote winkel kopen, zoiets als quartel, die vaak besteld. Nadeel is wel dat die vaak duur zijn. Ik ga daarom toch liever naar de wat kleinere zaakjes. Je moet dus even bij jezelf nagaan of je snel of goedkoop wilt.

    Btw, het hoeft niet altijd zo te zijn dat grote winkels snel zijn, somige onderdelen moeten speciaal uit amerika komen en liggen niet bij de Nederlandse dealer.

    Gr. Mike

    #11392

    Tja,het is altijd een gok he.De soms duurt het langer dan verwacht.Ik bestel zelf bijna altijd bij Harrie in westervoort.
    Ik bestelde een keer bij rc fun een 4 bouter(motor) en ik hoorde maar niets ook geen antwoord op mails.Heb ik hem ergens anders ook bestelt,en na drie dagen had ik hem thuis.Wat denk je,krijg ik na ruim vier maanden ineens een pakje van rc fun,met een vier bouter erin.Heb ik weer een extra motor voor reserve,toch?Maar het beste is toch om zelf een kleine voorraad bij te houden.
    Als ik weg kan kom ik zeker effe kijken in de manegebak.

    stef.

    #11393

    dank voor jullie antwoord,
    ik heb overigens nog steeds geen onderdelen binnen, maar ik wacht het nog even af.
    zoals het er nu naar uitziet heb ik eerdaags een Traxxas Stampede VXL 2wd erbij,
    zodat ik vaker kans heb om te kunnen rijden 😀

    gr Kuno

    #11394
    Bram
    Lid

    Het probleem is nog wel eens dat de aanvoer lijnen waar de nederlandse winkels en shops de onderdelen/artikelen inkopen het soms ook niet in voorraad hebben.
    Ook zijn er soms problemen met leveringen uit het buitenland die je besteld en dan soms voor een een of andere duistere reden weken later pas binnenkomen, dit probleem heb je dus ook als winkel of shop en dit probeer je te voorkomen door een voorraad te houden maar er zijn helaas soms bepaalde onderdelen/ artikelen die wat langer duren voor ze geleverd kunnen worden.

    Als je fanatiek rijder bent, wedstrijd of recreatief, en je wilt niet met stukken stilstaan moet je dus veel reserve onderdelen bij je hebben
    Maar mijn ervaring is dat er soms toch iets stuk gaat wat ik dan net weer niet bij me heb omdat het bijna nooit stuk gaat 🙄

    Soms als je geluk hebt zijn er andere rijders die je uit de brand kunnen helpen.

    #11395

    dank voor je antwoord,
    was al naarstig opzoek naar een sloop auto,
    waar ik dan, mocht ik iets nodig hebben het daarvanaf kon halen.
    maar het type dat ik heb is vrijwel geen auto van te vinden (helaas)
    straks met de stampede hoop ik wat makkelijker aan onderdelen te kunnen komen (hier zijn er zat van)
    dus de Nitro rijden, en bij sloop over te kunnen stappen op de Stampede!

    #11400
    Mario Koolmees
    Moderator

    Kuno zet hier even de onderdeelnummers neer, dan probeer ik vanavond nog wel even voor je te zoeken.

    #11412

    @snellehenk wrote:

    Kuno zet hier even de onderdeelnummers neer, dan probeer ik vanavond nog wel even voor je te zoeken.

    super!
    dankje,
    (sorrie voor de late reactie, maar was bij mn vrouw op bezoek in het ziekenhuis, welke GELUKKIG!!! (na een maand) morgen naar huis mag, JIPPIE!!!)

    het gaat om de nummers:

    20 53 35

    en

    20 52 21

    van Carson!

    zou top zijn als je het nog kunt bemachtigen,

    als het lukt, neem ik een mooie bos rozen mee voor je (werk namelijk op een rozenkwekerij)
    mocht het niet lukken, dan toch bedankt, en krijg je zowiezo een biertje van me zaterdag 😆

    gr Kuno

    #11415

    de 205221 heb ik zojuist gevonden bij rc world… (overigens nog niet besteld)

    de 205335 (tandwiel van de dif. kan ik echt nergens vinden…)

    en de auto met alleen achterwiel aandrijving is echt geen doen….
    dus die heb ik echt nodig…..

    #11421

    de 205335 heb ik zojuist op ebay gevonden….
    die kost 23,95, maar komt er nog 18 euro!!!!! verzendkosten bij!
    sorrie, maar uit principe koop ik dit dus echt niet,
    wat een absurd verzendbedrag is dat…

    #11423
    janschip
    Deelnemer

    @Kuno Mooren wrote:

    de 205335 heb ik zojuist op ebay gevonden….
    die kost 23,95, maar komt er nog 18 euro!!!!! verzendkosten bij!
    sorrie, maar uit principe koop ik dit dus echt niet,
    wat een absurd verzendbedrag is dat…

    Kuno dat is niet eens een principe kwestie, belachelijk dure verzending.
    Ze komen dat tandwiel zeker met een gouden wagen persoonlijk langs brengen.

    Verzenden mag best iets kosten, denk dat het nog in een envelop past ook, dan moet je toch voor een euro of 4 á 5 het thuis hebben.

    #11437
    chevy57
    Lid

    heb je het hier al geprobeerd http://www.westlandmodelbouw.nl/ en is dicht bij

    gr joop

    #11438
    robert
    Lid

    bel pkmodelracing even, op hun website staan idioot veel onderdelen voor de carson.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Het onderwerp ‘bestelde onderdelen…. hoelang wachten is "normaal"?’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven