14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #9927
    pinty
    Deelnemer

    Na de laatste meeting wil ik toch graag een compressortje thuis hebben. Ik ben me op andere forums aan het inlezen, en die kraken de einhell / topcraft koffer compressors behoorlijk af.


    Volgens mij valt het wel mee, maar ik twijfel toch een beetje…
    Welke compressors gebruiken jullie op het veld? (en ik dus ook) Ik heb er eerlijk gezegd niet echt op gelet.

    #17783
    Jizmac
    Deelnemer

    Die van mij is van Stanley, een kleintje. Doet het overigens gewoon goed en was vorig jaar in de aanbieding bij de Hornbach. Compleet voor 99 euro ipv 169. Met geduld komen er vanzelf koopjes en aanbiedingen.

    #17784
    pinty
    Deelnemer

    daarom ben ik nu ook aan het rondkijken. De aanbiedingen komen volgende maand weer voorbij. (en anders via marktplaats)

    #17785
    janschip
    Deelnemer

    Richard,

    Neem er een met een tank, 6 liter is al voldoende, 8 bar is genoeg kracht.

    Kijk op MP dan ben je vaak voor 40 á 50 euro klaar, ik heb er geen verstand van maar wel op gewoon MP gekocht.
    Gewoon testen en doet tie het dan is het wel goed.

    Die van Sander is ook wel kick, lekker klein en handig mee te nemen.

    Succes.

    #17786
    leo-rcc
    Deelnemer

    Die Einhell’s zijn zwaar waardeloos. Ik heb er 1 gekocht en binnen een week weggegeven aan een buurman dat hij zijn pc er mee kan schoonblazen.

    Ik heb nu zo’n zelfde als jij aangeeft in je post met die tank thuis staan, en een kleinere Stanley voor mee te nemen naar de baan.

    Was helemaal compleet met diverse spuitpistolen en slang voor nog geen 100 euro bij de Hornbach.

    #17787
    pinty
    Deelnemer

    Dat is duidelijke taal, bedankt allen!

    Die stanley was ik inmiddels ook al tegen gekomen. Mooi klein (ruimtegebrek) en handelbaar.
    Maar even zoeken naar een leuke aanbieding.

    #17788
    Mario Koolmees
    Moderator
    #17791
    pinty
    Deelnemer

    tja…die zijn nu net even boven mijn budget….
    Ik wil ook nog graag een stick-zendertje hebben…….keuzes, keuzes…

    #17792
    leo-rcc
    Deelnemer

    Wat voor stickzender? Ik heb er nog diverse met ontvanger 2,4GHz die ik niet meer gebruik.

    #17793
    meneermini
    Deelnemer

    wij thuis hebben de ferm verzie met tank en die is wel goed en hij heeft wieltjes op hem makkelijker te verplaatsen en hij is niet eens zo zwaar als die vol zit en je moet hem tillen

    #17794
    pinty
    Deelnemer

    @leo-rcc wrote:

    Wat voor stickzender? Ik heb er nog diverse met ontvanger 2,4GHz die ik niet meer gebruik.

    ik zoek / wil een simpele 2-kanaals zender met ontvanger, zonder al teveel toeters en bellen.
    Ik heb een paar leuke op het oog ( origineel en klonen)




    prijsklasse tot € 70,-

    De eerste valt eigenlijk al af. Hij is te lelijk voor woorden en de trim voor je gas zit aan de verkeerde kant

    nr 2 en 4 zijn eigenlijk dezelfde (zo te zien) en nr 3 is aan de dure kant (maar wel de beste)

    Ik heb het wel eens geprobeerd met een 4 kanaals of meer, maar doordat je de stick ook de andere kant op kunt bewegen, vind ik dat weer minder fijn om te gebruiken.

    Wat voor zenders heb je in de aanbieding?

    #17795
    leo-rcc
    Deelnemer

    Niks lagers dan 5 kanaals. Maar ik heb 2 Spektrum DX5e zenders, en 1 9 kanaals hobbyking zender.

    #17798
    Mario Koolmees
    Moderator

    Misschien een keertje van Leo lenen, Richard, dan weet je meteen of het de zender is die je zoekt…

    #17803
    pinty
    Deelnemer

    Op zich een leuk idee, maar ik weet al heel goed wat ik wil. Ik heb hier meerdere zenders liggen (40 en 27 mhz) vanaf 2 tot 12 kanaals.
    Zodra je met de knuppel meer dan 1 richting op kunt, werkt het voor mij al niet. Of ik moet de zender stevig gaan verbouwen.(knuppels vastzetten)
    Wat ik nu gebruik als extra op een zender (los van de trim en omkeer), is alleen de stuuruitslag begrenzer.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Het onderwerp ‘Compressor…welke?’ is gesloten voor nieuwe reacties.
Winkelwagen
Scroll naar boven